To je duch, napsal

130 18 5
                                    

Prohledal jsem svého hřebce i do nejintimnějších míst a našel značku vypálenou do kovové desky. Naštěstí nebylo těžké ji vyhladit a tak jsem se vydal na cestu napříč Amerikou pokračovat ve své práci, sám.

Zavolal jsem po dlouhé době Bobbymu, který o mě začínal mít strach, ačkoliv to ztraceně dobře skrýval, a nechal jsem si vyhledat něco o tom Paimonovi. Překvapilo ho to, ale udělal to. A výsledky nebyly zrovna pozitivní.

Prý je to jeden z králů pekla, spíše byl, než Lilith po dlouhé době nezačala konat a nepodřídila si ho. Je jeden z nejvěrnějších Luciferovi, což vysvětluje tu spolupráci, když mají stejný cíl. Zobrazují ho jako postavu na velbloudovi, má učit různé vědy a tajemství země. Ale podle jiných zdrojů Bobby odhalil, že jeho vzdělanost tkví v nejrůznějších taktikách, jak si prohrát s lidským tělem. Doporučil mi se mu vyhýbat, ať chci ty informace na cokoliv. Nemohl jsem mu odpovědět, že hlava toho bastarda leží v kufru mého auta. Aspoň nějakou chvíli ležela.

Když jsem ho chtěl s nově nabytými informacemi vyslýchat, čekala na mě prázdná truhlice.

Dalších pár hodin jsem seděl v baru a snažil se svůj vztek na andělech zapít whiskey. No, a skončilo to samozřejmě s kočandou v postýlce.

Ale i tak jsem začínal pociťovat strach z osamění. Nikdy se nic podobného nestalo. Za ty roky jsem si na samotu zvykl a najednou stačila malá změna, výchylka, a já už nemohl zajet zpět do kolejí.

Cítil jsem se osvobozeně, když se v novinách objevil titulek neobvyklý vraždy a na internetu toho bylo ještě více. A nejen v jednom státě. Dva stejné případy se objevili v Kansasu, jeden v Louisianě, Oklahomě, Illinois a dokonce i v Kalifornii. Časový odstup je odlišný, oběti nemají na první pohled nic společného, ale smrt je sebrala stejným způsobem. Useklé ruce a jazyk, a pokud nezemřeli šokem, tak vykrvácením určitě. Ale co vím, žádná z příšer, které znám, takové věci nedělá. Nežerou ani dlaně, ani jazyky. Na tělech nejsou žádné stopy drápů ani jiných zubů. Což poukazuje na ducha. A vzhledem k místům, kde udeřil, je spjat s nějakým předmětem, nedokážu si představit, že by někdo vláčel kostru napříč Amerikou.

Tak duch, to bude hračka. Zakotvím v místě nejnovějších případů, a to v Kansasu, a udělám si pak pár objížděk do okolních států. Kalifornii bych vynechal.

Po hodinách strávených sezením na sedačce mého autíčka jsem přejel hranice a mířil do Putnamu, nevýrazného městečka v části Harvey.

Překvapivé, jak i takový zapadákov, jako je tohle, měl svůj vlastní motel a to docela luxusně vybavený. Postel měkká a pohodlná a porno kanály zdarma!

Vytáhl jsem si laptop a shromažďoval informace. Vlastně, skoro žádné jsem nezískal. Hledat ducha a nevědět, odkud přichází, je jako hledat svěcenou vodu mezi tou obyčejnou. Abyste je rozeznali, potřebujete jediné. Pokusnýho králíka. A toho také nemám.

Proto musím začít s jediným. Pitva.

"Dobrý den, jsem agent Chuang. FBI. Přišel jsem se podívat na případ Petera Shenkyrzika."

Doktor se na mě nedůvěřivě podíval.

"Myslíte Petra Šenkyříka."

"Ano, jasně, toho," utřel jsem si nos a dělal, že jsem se vůbec neztrapnil.

"Akorát jsem vám chtěl poslat zprávu, no nevadí. Uvidíte to osobně."

Zavedl mě do mrazáku a vytáhl příslušný šupl s tělem. Zakryt rouškou, aby nebyly vidět stehy po pitvě, ztuhlý a bez výrazu. Doktor bez váhání odkryl zahalené a já se jen zhluboka nadechl. Chudák borec, to muselo bolet.

Lucifer rising [Supernatural FF] Kde žijí příběhy. Začni objevovat