Stupid Cupid 2/3

127 15 5
                                    

"Daehyune," řekl mé jméno zvukem, který mnou otřásl.

"Řekni to ještě jednou, Youngjae!" pokračoval jsem v útoku na krk.

"Daehyune. Co to děláš?"

"Chci tě. Nic víc," copak je těžký pochopit, že můj andílek vypadá tak lahodně a přitažlivě?

"Chceš?" miluju, když se nad něčím diví.

"Ano, jen a jen pro sebe, každý tvůj kousek, vždyť se blíží apokalypsa, proč si trochu neužít?"

"Máme případ," mluvil pořád monotónně, ale já ho za chvilku naučím zvedat hlas! Šplhal jsem dlaněmi pod jeho trikem.

"Kašli na nějakej podělanej případ! Teď tu jsme jen ty a já," a chtěl jsem ho zas umlčet polibkem, to však zvedl dlaň a položil mi na čelo dva prsty. Jeho dotyk mi vždy rozpálí pokožku!

"Promiň, Daehyune," řekl předtím, než jsem se ocitl na motelové posteli, připoután rukama i nohama. Nešlo se z nich dostat.

"Áh, bude to pěkně tvrdý, co? Jen mě pojď potrestat!"

Youngjae se na mě jen lítostivě podíval a poté vyhlídnul z okna.

"Youngjae! Tady sem! Pojď, pobavíme se!"

V tu chvíli mi začala brnět noha. A ve vteřině začalo hrát i vyzvánění. Youngjae nic neudělal, stál a přemýšlel, co dál, ale nakonec se odhodlal mi sáhnout do kapsy a po další chvilce zkoumání zmáčkl příslušné tlačítko.

"Daehyune?" zazněl hrubý hlas Bobbyho. Youngjae se zarazil, avšak poté přiložil telefon k uchu.

"Daehyun... není k dispozici," věnoval mi starostlivý sexy pohled.

"Kdo si?" zaútočil Bobby.

"Jmenuji se Youngjae," andílek poslušně odpověděl.

"A kde je Daehyun?"

Znovu se na mě podíval, jinak neustále hleděl vpřed.

"On... je na posteli."

"Youngjae! Polož to tý děvce a pojď! Ty pouta jsou tak vzrušující! Už to nevydržím!" snažil jsem se je povolit, ale nebylo to nic platné.

"Co si sakra udělal Daehyunovi, ty zkurvysyne?!"

Youngjae zachoval chladnou hlavu.

"Nic, nemějte obavy. Nacházíme se v Pony. Mám podezření, že někdo si podmanil cupida a vytváří tak ve městě chaos. A podařilo se mu zasáhnout Daehyuna."

"Zasáhnout? Jakože šípem?"

"Šíp je mýtus, který byl vytvořen. Přesnější je pojem moc," opravil ho Youngjae, profesionál. Ještě víc je sexy, když je zapálen do nějaké věci!

Bobby zabručel.

"A proč nezasáhl tebe, ty ulízánku?"

"Na nás jejich moc nepůsobí."

"Na nás?" sekl se Bobby s podezřívavým hlasem.

"Na anděly Páně," upřesnil Youngjae.

"You son of a bitch!" zaklel Bobby. "Dej pracky od Daehyuna a vrať se zpátky do nebíčka. Dalšího anděla na zemi nepotřebujem."

"Obavám se, že to nepůjde. Nemůžu se vrátit."

"Cože?"

"Dlouhý příběh. Ale nehodlám nic Daehyunovi provést, buďte si jist."

Lucifer rising [Supernatural FF] Kde žijí příběhy. Začni objevovat