Óra közben eléggé feltűnően nézhettem az angyalkát, ugyanis az egyik pillanatban rámnézett és megszólalt.
- Van rajtam valami? Vagy miért nézel? - suttogta.
- Nem, nincs. - ráztam meg a fejem mosolyogva. - Csak... olyan... kicsi vagy. Látszik rajtad, hogy egy csodás teremtés vagy, akit jó nézni.
- I... igen? - kérdezte elpirulva. De aranyos!
- Igen.
- Harry és Louis! - szólt ránk a tanár. - Csendet!
- Elnézést. - motyogtuk.
Óra után nem volt alkalmam beszélni Louis-al, mert az ofőnek még adminisztrációs dolgai voltak vele. Pedig olyan szívesen megismerném! Biztosan egy kedves és szerethető kis angyal.
A következő óránk kémia volt, ezért átmentem a kémiaterembe. Azt tudni kell rólam, hogy minden tantárgy jól megy és minden tanárt bírok, kivéve a kémiatanárnőt, mondjuk ez az ő szemében sincs másképp, szívből utál engem. Mondjuk, nem mintha érdekelne egy 60 éves furcsa, vörös hajú asszony véleménye, ha nem tetszik neki, hogy hosszú a hajam, színes, félig begombolt ingeket és csizmákat hordok, tartsa már meg magának, senki sem kíváncsi rá! Ezekkel a gondolatokkal ültem le a padba. Elővettem a füzetemet. Volt házi és én ismét nem csináltam meg, remek! Gyorsan körbenéztem a teremben, azzal a céllal, hogy elkérjem valakitől a leckét. Ribancok, nem, utána rámakadnának és nem hagynának békén. "Menő" fiúk, nem, hülyék a kémiához, 100%, hogy nincs házijuk. Végül a tekintetem megállapodott a kerek szemüveget viselő lányon, aki mindig, mindent tud. Ő Alexa.- Hé, Lexa! - szólítottam meg.
- Tessék? - emelte rám világosbarna íriszeit.
- Van házid?
- Igen. - bólintott.
- És ideadod, én elfelejtettem megcsinálni és nem akarok megint balhézni a tanárral?! - hadartam, mire mosolyogva megrázta a fejét és felém nyújtotta a füzetét.
- Itt van, de többet ne forduljon elő ilyen, mert nem adom oda!
- Örök hála. - vettem el, majd ránéztem az órára. 3 perc volt a csengőig. Villámsebességgel kezdtem másolni, így pontosan becsengőkor vissza is adtam a füzetet, az már mellékes, hogy valószínűleg ínhüvely gyulladásom lett.
- Jó reggelt, mindenkinek! - lépett be a kémiatanárnő, Louis-val a nyomában, akit örömmel mértem végig, a mai napon már nem először. - Tomlinson... Üljön le Styles mellé! - intett neki.
- De itt Niall...
- Problémája van, Styles? - kapta rám a tekintetét hirtelen és felhúzott szemöldökkel nézett velem farkasszemet. Elég ijesztő volt így. Nagyot sóhajtva megráztam a fejem.
- Nincs, elnézést. - mondtam, majd figyeltem, ahogy az angyalfiú helyet foglal mellettem, a mai napon már másodjára.
YOU ARE READING
The new classmate [✔️]
Fanfiction„Lenéztem magam elé. Egy barna hajú és kék szemű fiú ült előttem durcásan, ami, megjegyzem, elég aranyos volt. Furcsa, mert még sosem láttam itt. Kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott, így felhúztam. - Ne haragudj, nem figyeltem. - szabadkoztam. ...