16. rész

1.8K 168 49
                                    

- Harry. - húzta meg a kezemet Louis és felnézett rám, nagy, kék szemeivel.

- Mondd, kicsim. - lassítottam lépteimen és visszapillantottam rá.

- Mi történt Niall-el, amiért eljöttünk? - kérdezte ártatlanul.

- Picim...ez, bonyolult. Majd ha hazaérünk, megbeszéljük, jó? - mosolyodtam el halványan.

- Jó.

***

- Gyere, Lou. - húztam a kanapéhoz és lehuppantam, majd magam mellé húztam és fél karral átöleltem. - Először is... - kezdtem. - Beszéltél valamit Zayn-nel? Mondott valamit? Kedves volt?

- Nem, nem beszéltünk semennyit. - rázta meg a fejét. - Kedves volt, igen.

- Akkor jó. - fújtam ki a levegőt.

- Hazz. - bújt közelebb hozzám és arcomra adott egy puszit.

- Kicsim?

- Mi van Niall-el? - érdeklődött aranyosan.

- Zayn...szóval, járnak. És, Zayn...Zayn...drogdíler. - mondtam ki hirtelen és gyorsan felálltam, majd a fürdőbe siettem.

Magamra zártam az ajtót és hideg vízzel leöblítettem az arcomat, majd a mosdóra támaszkodtam. Egyszerűen nem tudtam feldolgozni, hogy a legjobb barátom drogosokkal állt össze, ráadásul összejött egy fiúval.

- Harry! - kopogott Louis.

- Mindjárt...mindjárt kimegyek, jó? Csak, adj pár percet.

- Jó. - hallottam, hogy sóhajt egyet, majd ellépett az ajtótól.

Hagytam magamnak egy kis időt, majd visszamentem Louis-hoz.

- Ne haragudj, mostmár itt vagyok, csak Niall ügye, kicsit megvisel. - foglaltam helyett mellette, majd ismét magamhoz húztam, de ő kibontakozott ölelésemből. - Mi a baj, Lou? - ráncoltam szemöldökömet.

- Valami fontosat kell elmondanom. - szólt tétován.

- Mondd kicsim, tudod, hogy soha nem tudnék rád haragudni, nem kell félned.

- Szóval...ahonnan én jövök, ott nekem...nekem volt egy barátnőm, akinek megígértem, hogy nem szakítok és majd visszamegyek hozzá, illetve, hogy majd meglátogatom. De, itt megismertelek téged és...rájöttem, hogy már nem szeretem őt. Téged szeretlek, Harry. De vele nem mentünk szét, szóval hivatalosan még a barátnőm. Én...csak sajnálom. Amikor...összejöttünk, akkor azért mondtam azt, hogy nem tudom, hogy mit érzek, mert ő az eszembe jutott. - magyarázta és lehajtotta a fejét.

- Louis...miért nem mondtad el? - suttogtam.

- Mert nem tudtam...sajnálom.

- Louis... - motyogtam. - Ki ez a lány? Mi a neve?

- Eleanor. Eleanor Calder.

- Mi? - szinte éreztem, hogy egy pillanatra megáll a szívem.

- Mi..mi a baj?

- Ő...Eleanor...a nővérem legjobb barátnője. - most rajta volt a sor az elcsodálkozásban. - Szakítani akarok. - közöltem, miután nem szólt semmit.

- Harry...

- Nem, semmi Harry. Louis...végülis, te megcsaltad a barátnődet, velem... Én...ha tudom, hogy kapcsolatban vagy, sosem kezdek veled. Ennyi. Vége. Most pedig...menj el. - kisebb monológom végére, már a könnyeit nyelte, majd bólintott egy aprót.

- Sajnálom, Harry. - ismételte meg. - Szeretlek. - majd kilépett a házból.

Most már egy ember sincs, akiben még nem csalódtam.

The new classmate [✔️] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin