30. rész

1K 86 2
                                    

Május 29.

Az utolsó nap a kirándulásból ugyanúgy kezdődött, mint az előző kettő. Reggel nagy nehezen felébredtünk, megvártuk míg Zayn lezuhanyzik, Alexa sminkel meg hasonló, Niall beállítja a szőke haját, aztán mi is elkészültünk Louisval és lementünk a hallba, majd egy gyors reggeli után indultunk várost nézni.

- Gyerekek, van egy rossz hírem! Gyertek ide! - kérte az ofő, egy téren, ahol a szökőkutak körül ülve beszélgettünk. Odagyűltünk köré, ő pedig gondterhelten fújt egyet, majd beletúrva a hajába folytatta. - A járatunkat előrébb rakták, szóval nem este, hanem délben indul a repülő. Emiatt a mai programunk le lett mondva, itt leszünk körülbelül másfél órát még, aztán busszal visszavisznek minket a hotelbe, aztán pedig a reptérre.

- Oké. - motyogták páran, majd újra szétszéledtünk. Helyet foglaltunk egy padon és beszélgetés helyet mindenki csak csendben meredt maga elé.

- Jövőre lesz az utolsó évünk. - szólalt meg hirtelen Zayn.

- Tényleg... - döbbent meg Alexa.

- Pedig még olyan kevés időt töltöttünk el így, együtt. - szomorodtam el, Louis pedig a hangszínemet hallva közelebb csúszott hozzám és átölelte a vállamat.

- Ti hová mentek továbbtanulni? - kérdezte Niall, körbevezetve rajtunk a tekintetét.

- Én egyetemre. - felelte Alexa. - Állatorvos szeretnék lenni.

- Ez jó terv. - mosolyodott el Louis. - Én focista szeretnék lenni... De nem tudom, hogy elérem-e majd az álmom.

- Szerintem igen... - gondolkozott el Zayn. - Tudod, voltunk már párszor együtt a pályán és tök jó vagy.

- Köszi. - biccentett Lou.

- Zayn, neked mi az elképzelésed? - néztem rá.

- Zenével foglalkoznék szívesen...

- Én is! - vágtam rá. - De nem tudom, hogy meg tudom-e csinálni. - tettem hozzá halkabban.

- Én is kételkedem. - harapta be az alsó ajkát.

- Van B tervetek? - vonta fel a szemöldökét Niall, miközben a fekete hajú fiú kezét szorongatta.

- Van. - bólintottam. - Szeretek írni.

- És szerinted tudnál az írással foglalkozni? El tudod képzelni úgy, mint a munkádat, vagy csak hobbi? - érdeklődött Alexa.

- Igen, el tudom. - válaszoltam határozottan.

- De úgyis bejön nekik majd a zene, higgyétek el. - mondta Louis.

***

- Szia, anyu! - léptem be a házba, majd a bőröndömet leraktam a kisszekrény mellé és a konyhába sétáltam. - Ó, szia, Robin!

- Szia, Harry. - fogott velem kezet, anya pedig megsimította az arcomat.

- Szia, kicsim. - nyomott egy puszit a homlokomra. - Milyen volt az utazás?

The new classmate [✔️] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora