10. rész

2.4K 211 17
                                    

Fél óra múlva a szobámban ültünk és az utolsó betűket írtuk a háziba. Amikor kész lettünk, elpakolgattam a könyveket és füzeteket, majd az angyalkára néztem.

- Lou, nem szeretnél itt aludni ma este? - kérdeztem mosolyogva.

- De... Lehet? - pirult el.

- Persze.

- Megkérdezem anyukámat, jó?

- Igen. - bólintottam. - Addig megbeszélem anyáékkal. - mondtam, majd már ki is mentem. Utam a nappaliba vezetett, ahol anya és Gemma ültek és beszélgettek, miközben ment a TV. - Anya, Gem, baj lenne, ha Louis ma este itt aludna?

- Nem, nyugodtan. - nézett rám anya. - De miben fog aludni és holnap hogy fog iskolába menni?

- Tudok neki adni valami ruhát, holnap meg reggel beugrunk hozzájuk a cuccáért.

- Jó. - mosolyodott el. - Menj csak. - intett, én pedig boldogan ugráltam vissza a szobába. - Na?

- Megengedte..

- Na, remek! - vágódtam le mellé és magamhoz húztam. - Majd meg tudsz fürdeni, ruhát meg majd adok, jó? Reggel pedig bemegyünk hozzátok suli előtt. - magyaráztam. Aranyosan a vállamra hajtotta a fejét és úgy válaszolt.

- Nekem jó.

- Nem akarsz valami filmet nézni? - cirógattam meg arcát, neki meg felcsillantak a szemei.

- De!

- És mit nézzünk? - kérdeztem kuncogva.

- Nem tudom. - vágott gondolkodó fejet. Majdnem elnevettem magam, olyan aranyos volt, de tartottam magam és gyönyörű arcát fürkésztem. - Nézzük meg az Az-t! - kiáltotta hirtelen. Nem is tudtam, hogy szereti a horrort.

- Nem félsz tőle?

- Nem, de te igen. - mosolygott pimaszul.

- Nem is. - nyomtam puszit az orrára. - Te szedd elő a filmet, én hozok popcorn-t. - szóltam, majd lementem a konyhába. Csináltam pattogatott kukoricát, majd már indultam volna vissza, amikor Gemma utánam szólt a konyhából.

- Filmeztek? - kisebb szívrohamot kaptam, ahogy meghallottam a hangját.

- Igen. - fordultam meg. A konyhapultnak volt támaszkodva és egy almába harapott bele éppen. Na de hogyan került oda? - De mi lenne, ha nem hoznád rá az emberre a szívbajt?

- Bocsi. - kuncogott. - Na, menj, Louis már vár! - intett, én pedig visszamentem a szobámba. Leültem Lou mellé az ágyra, ő pedig hozzám bújt, a laptopot a térdéhez rakta és elhelyezkedett. A popcorn-t odatettem az én térdemhez és átöleltem. Így kezdtük el nézni a filmet.

The new classmate [✔️] Onde histórias criam vida. Descubra agora