11. rész

2.4K 196 9
                                    

Április 13.

Kinyitottam a szemeimet és körbenéztem. Amin meglepődtem az az volt, hogy napfény szűrődött be a függönyön keresztül. A laptop és a popcorn-os tál pedig már nem volt az ágyon. Megdörzsölten íriszeimet és lenéztem magam mellé. A mellkasomon Louis fejecskéje pihent, kezeivel pedig szorosan ölelt át. Egyenletesen szuszogott, még aludt. Megnézem a telefonomat és elkerekedett a szemem. Az óra 6:38-at mutatott. Muszáj volt felkelnünk, mert még sok dolgunk volt indulás előtt. Leemeltem magamról karjait, feltápászkodtam mellőle és leguggoltam az ágy mellé. Óvatosan megérintettem Louis vállát és megráztam.

- Lou, kelj fel. - szóltam halkan. - Iskola van. - nyomtam puszit arcára, mire nyitogatni kezdte pilláit. - Jó reggelt! - cirógattam meg arcát.

- Neked is. - mosolyodott el, majd felült.

- Menj el fürödni, adok ruhát. Addig én megcsinálom az ágyat, elpakolok és készítek kaját.

- Jó. - bólintott. A szekrényhez mentem és kivettem belőle egy fekete farmert, egy kék pólóval. Eddigre Lou is kimászott az ágyból, ezért a kezébe nyomtam a ruhát.

- Kicsit lehet, hogy nagy lesz. - mondtam.

- Nem baj az. - felelte. A fürdőbe kísértem, majd megcsináltam a dolgaimat. Miután végeztem magamnak is kerestem ruhát és mire találtam, addigra Lou is visszajött.

- Nem is áll rosszul, sőt.. - néztem végig rajta, ő pedig elpirult. Közelebb léptem hozzá és magamhoz húztam. - Lou, a suliban nem tudják, hogy én meleg vagyok, és azt sem, hogy te az vagy. Vállaljuk fel vagy ne? - motyogtam a fülébe.

- Szerintem igen.

- Szerintem is - értettem egyet, majd eltoltam magamtól. - Na, megyek. Pár perc és végzek. Anyáék egyébként már nincsenek itthon. - mire kimondtam, már ki is léptem az ajtón és a fürdőbe mentem.

***

- Mehetünk? - kérdeztem az ajtóban állva. - Minden megvan?

- Igen. - bólintott. Rákulcsoltam ujjaimat az övéire, bezártam a házat, majd elindultunk.

- Mondd az utat. - szóltam, ő pedig elnavigált az otthonáig. Előhalászta a kulcsot és kinyitotta a zárat. Előre engedett, majd miután ő is bement, megszólalt.

- Szerintem várj meg, csak felmegyek a táskámért és mehetünk.

- Jó. - biccentettem. Levette a cipőjét és felszaladt a lépcsőn. Pár másodperc múlva éreztem, hogy a telefonom rezegni kezd a zsebemben. Elővettem és megnéztem, hogy mi az. Csak Niall hívott. - Szia, Nini.

- Szia, Harry. - köszönt vissza. A hangján hallottam, hogy már jobban van. - Ma már megyek suliba.

- De jó! - vidultam fel. - Nem akarsz velünk jönni?

- Kivel?

- Louis-val és velem.

- De, persze. Hol találkozzunk?

- Eléd megyünk, jó?

- Oké, várlak titeket. Szia.

- Szia. - szóltam és letettem. Louis pont ekkor jött le, felvette a cipőjét, megfogta a kezem és újra elindultunk.

The new classmate [✔️] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang