- Mehetünk? - mosolyogtam Louis-ra. Ő csak bólogatott, majd megfogta a kezemet. - Hol vannak Niall-ék?
- Azt mondták, hogy előre mennek és majd menjünk át később, mert beszélni akarnak velünk. - vonogatta a vállát.
- Oké. - mondtam, és elindultunk. Az út alatt csendben voltunk, nem volt kedvünk beszélgetni. - Hahó! Van itthon valaki? - kiáltottam, és becsuktam magam mögött az ajtót. Nem jött válasz. - Egyedül vagyunk. - néztem Lou-ra. Ő csak szótlanul leült a kanapéra és csak bambult maga elé. - Hé, angyalka, mi a baj? - vágódtam le mellé és magamhoz húztam. Szorosan öleltem át, ő pedig hozzámbújt.
- Valamit... valamit nem mondtam el. - motyogta a felsőmbe.
- Mit, kicsim? Mondd el, nem vagyok gondolatolvasó.
- Én... - és ekkor szólalt meg a telefonom.
- Ne haragudj, Lou, de ezt muszáj felvennem. - engedtem el és a fülemhez emeltem a mobilt.
- Hali, Hazz! Át tudtok jönni? - kérdezte Niall.
- Persze, Nini, megyünk. - feleltem.
- Oké, várunk, szia! - tette le. Na, ez gyors volt.
- Niall hívott? - szólalt meg Louis.
- Igen. - bólintottam. - Azt mondta, hogy menjünk át. Majd ha hazajöttünk elmondasz mindent, jó?
- Oké. - sóhajtott, majd újra útnak indultunk. - Hazzus.
- Igen, angyalom?
- Ugye te mindig szeretni fogsz? - suttogta.
- Mindig, angyalom, mindig. - adtam egy puszit a hajába. - Miért kérdezed?
- Csak... Mert.
- Jó, nem faggatózok.
- Szeretlek. - ölelte át a derekamat.
- Én is, kicsim. Én is. - a rövid beszélgetés után, oda is értünk. Csengetés nélkül nyitottam be és Lou-t magam elé engedve léptem be a házba.
- Niall?
- Konyha! - jött a válasz. Az említett helyiségbe mentünk és a szemünk elé tárult az érdekes látvány; Niall a kenyereket kenegette, nevetgélve, mellette Zayn pedig zöldségeket darabolt. Kíváncsi vagyok arra, hogy ők mióta vannak ilyen jóban és, hogy Niall miért nem mondott egy szót sem Zayn-ről nekem...
VOUS LISEZ
The new classmate [✔️]
Fanfiction„Lenéztem magam elé. Egy barna hajú és kék szemű fiú ült előttem durcásan, ami, megjegyzem, elég aranyos volt. Furcsa, mert még sosem láttam itt. Kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott, így felhúztam. - Ne haragudj, nem figyeltem. - szabadkoztam. ...