- Mit gondoltok? - nézett fel végre Niall. - Öhm... miért vagytok ennyire zavarban? Valami rosszat mondtam? - vonta össze szemöldökeit.
- Nem, nem mondtál semmi rosszat. - néztem a szemébe.
- Ahj, Harry, ismerlek! Mi bajotok?
- Csak... amikor azt mondtad, hogy... szóval, amikor arról beszéltél, hogy neki adtad magad Zayn-nek...
- Ó, bocsi, nem tudtam, hogy nálatok ez tabu téma. Sajnálom... - kezdett magyarázkodásba, de közbevágtam.
- Nem, nem tabu, csak még nem volt szó köztünk erről. Nem kell bocsánatot kérned, hisz semmi rossz sem történt. - mosolyogtam rá halványan.
- Oké. - biccentett. - Louis... - szólt neki. - Kíváncsi vagyok a véleményedre. Már, ha van...
- Persze, hogy van! - kapta fel a fejét, majd tekintetét a szöszkére vezette. - Zayn egy szemétláda. - jelentette ki egyszerűen. - Nem akarlak ezzel megbántani, de ez így van. Ahogy én látom, ő nem szeret téged úgy, ahogy te őt... Ha szeretne, akkor nem csalna meg. Nem tudom, hogy milyen lehetett a kapcsolatotok és lehet, hogy nincs igazam. Liam-et egyébként ismerem, beszéltünk már pár szót, de ő nem olyan, hogy szét akarjon választani téged és Zayn-t. Szóval, szerintem ő nem tudta, hogy ti jártok, ha tudta volna, akkor nem tette volna ezt.
- De, kicsim, az is lehet, hogy Liam csak azt mutatja, hogy ő nem olyan, de közben lehet rossz is, ezt nem tudhatjuk. - szakítottam félbe.
- Nem rossz. - intett le. - Niall, csak simán szakítottál vele, vagy hagytad, hogy megmagyarázza? - kérdezte.
- Csak simán otthagytam. - motyogta.
- Akkor akár az is lehetséges, hogy Cece szerkesztette azt a videót és Zayn nem is csinált semmit...
- Erre még nem is gondoltam. - mondta Niall, majd pár másodperc múlva folytatta. - Köszönöm, hogy meghallgattatok. De mostmár hazamegyek, nem akarok zavarni meg Cece-vel is beszélnem kell. - tápászkodott fel.
- Kikísérlek. - álltam fel én is.
- Oké. - bólintott, majd együtt sétáltunk ki a bejárati ajtóhoz. Niall elköszönt anyától és Gemma-tól, majd felöltözött. - Köszönök mindent, Harry. - nézett fel rám.
- Nini, te vagy a legjobb barátom, ez természetes. - húztam magamhoz és átöleltem.
- Örülök, hogy kibékültünk. - suttogta.
- Én is, Nini, én is. - sóhajtottam, majd elengedve kinyitottam neki az ajtót. - Szia, Niall.
- Szia, Harry! - fordult meg, majd elment.
Újra a szobámba kullogtam, majd leültem, szorosan Louis mellé, mire ő arrébb húzódott. Újra közelebb másztam hozzá, de ő megismételte előző tettét. Ezt egészen addig folytattuk, amíg a karja a hideg falnak ütközött.
Az állánál fogva magam felé fordítottam az arcát, majd a falhoz préseltem kis testét.- Mi a bajod, Lou? - hajoltam közelebb hozzá.
- S-semmi. - felelte, de hangja nem csengett határozottan, mint szokott.
- Kicsim... tudod, hogy szeretlek és nekem bármit elmondhatsz.
- Nincs semmi, Harry. - kezeit a nyakam köré fonta és magához rántva ajkaimra tapadt.
- Angyalom, ezt abba kellene hagynunk, vagy itt és most a magamévá teszlek, azt pedig nem akarod. - váltam el tőle.
- Ki mondta, hogy nem akarom? - görbült szája huncut mosolyra, íriszei pedig elsötétültek.
- De, még nem állunk készen, nincs itt az ideje. Még csak most békültünk ki.
- Én készen állok és te is... ha pedig a családod miatt aggódsz, tudod, hogy a falak hangszigeteltek.
- Bízol bennem? - kérdeztem szapora pulzussal.
- Persze, hogy bízom benned! - vágta rá, szavára pedig újra megcsókoltam, majd eldöntöttem az ágyon. Louis egyszerűen tökéletes. Legalábbis számomra.
***
Nyolc órát ütött az óra, amikor Louis-ék háza előtt álldogálva, a kisangyalom hozzám bújt és fejét a mellkasomba fúrta.
- Köszönöm, Harry. Nagyon szeretlek. - dörmögte a felsőmbe.
- Louis, én köszönöm neked... - simítottam meg a haját. - Szeretlek, kicsim.
- Szia, Harry! - intett boldogan, a küszöbről.
- Szia, Lou! - mosolyodtam el, majd zsebre dugva a kezeimet, hazaindultam.
***
Április 19.
- Jó reggelt, Hazz! - köszöntött anya reggel, a pult mögött állva. Megdörzsöltem a szemeimet és ásítottam egyet, majd az asztalra tévedt a tekintetem. Meg volt terítve, a tojás pedig épp sült.
- Neked is, anyu! Hogyhogy itthon vagy? Nem kellene dolgoznod? - léptem mellé és egy bögrét megragadva, töltöttem magamnak kávét, majd helyet foglaltam.
- A héten nem kell. Gemma már evett, rád vártam. - felelte mosolyogva. - Tessék, jó étvágyat! - tette le elém a tányért, a reggelimmel.
- Köszi, anyu! - vigyorogtam, majd beletúrtam hosszú fürtjeimbe és enni kezdtem. Anya leült velem szembe és ő is nekikezdett a rántottájához. - Egyébként... - szóltam. - Vennem kéne egy új telefont.
- Mi lett az eddigivel? - szaladt ráncba homloka.
- Hát... igazából a falhoz basztam és összetört. - vallottam be.
- Ne beszélj csúnyán! - dorgált meg. - Két kérdésem van. Először is, miért vágtad a falhoz? Másodszor, van pénzed újra?
- Azért törtem össze, mert folyamatosan hívkáltak, amit meguntam... Mielőtt megkérdeznéd, nem, nem volt annyi eszem, hogy kikapcsoljam, mert mindig előbb cselekszem, mint gondolkozok. És igen, van pénzem, ma elmegyek Louis-val és veszek egyet.
- Rendben. - bólintott. - És Louis-val minden oké?
- Persze. Most erősebb a kapcsolatunk, mint eddig valaha. Tudom, nevetséges és nem ismerem régóta, de úgy érzem, hogy rengeteget jelent nekem és... nagyon szeretem...
- Ez, köztetek több, mint egy tiniszerelem, ez egyértelmű. Ugye, úgy érzed, hogy ő életed szerelme?
- Igen! - mondtam határozottan. - Mégegyszer köszönöm a reggelit! - pattantam fel, majd a tányéromat a mosogatóba raktam, nyomtam egy puszit anya arcára, és az ajtónál termettem, felvettem a csizmámat és egy véknyabb dzsekit. - Szia, anyu, legyen szép napod! - szóltam még vissza, majd elindultam, Louis-ék háza felé.
KAMU SEDANG MEMBACA
The new classmate [✔️]
Fiksi Penggemar„Lenéztem magam elé. Egy barna hajú és kék szemű fiú ült előttem durcásan, ami, megjegyzem, elég aranyos volt. Furcsa, mert még sosem láttam itt. Kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott, így felhúztam. - Ne haragudj, nem figyeltem. - szabadkoztam. ...