13. rész

2K 173 10
                                    

- Gyere, Lou. - húztam oda a padunkhoz és leültünk. - Szia, Lexa, ide tudnál jönni egy kicsit? - fordultam hátra.

- Persze. - nézett fel, majd tette, amit kértem.

- Hol van mindenki? - kérdeztem és próbáltam figyelmen kívül hagyni Cece fürkésző pillantásait, amiket felénk küldött.

- Nem tudom. - vont vállat és ebben a pillanatban belépett a terembe az osztályfőnök, mögötte pedig Niall és Zayn, lehajtott fejjel. Hát ezekbe meg mi ütött? Kíváncsi vagyok, hogy miről lehetett szó. Ki kell faggatnom Niall-t. Mondjuk egy szóval sem utalt arra, hogy nem hetero teljesen...

- Gyerekek, az osztály nagy része, vagyis rajtatok kívül mindenki elkapott valami vírust, vagyis beteg lett, szóval a kicsi létszám miatt nem lesz tanítás a héten. Hazamehettek. Sziasztok. - darálta le, majd sietősen távozott is.

- Harry. - rázta meg a karomat Louis. - Megyünk ho...

- Harry! - szakította félbe az én angyalkám beszédét egy magas, nyávogós hang.

- Picim, menj ki Niall-ékkel és várj meg a folyosón. Addig én meghallgatom, hogy mit akar ez a ribanc. Jó? - fogtam meg a kis kezét. Bólintott, majd felpattant és a három másik még bent tartózkodóval kimentek. Elszámoltam magamban tízig, sóhajtottam egyet, és hátrafordultam Cece-hez.

- Mondd gyorsan, hogy mit szeretnél, Lou kint vár. - dőltem a szék támlájának és várakozóan pillantottam rá. Ő nem zavartatta magát, lassan elpakolta a cuccait, vállára vette a táskáját, majd mellém lépett.

- Ne bízz meg annyira a te kis Louis-dban. Higyj nekem, ő nem olyan, mint amilyennek mutatja magát. Hallgass rám. - hajolt le hozzám, és egy puszit nyomott az arcomra, ahol valószínűleg ott maradt a vörös rúzsának a helye.

- Csak a féltékenység beszél belőled. - közöltem magabiztosan és felálltam, hogy a mosdókagylóhoz tudjak menni. Megnyitottam a vizet, elkezdtem dörzsölni az acomat, hogy lejöjjön róla az erős festék, miközben folytattam. - Nem bírod elviselni, hogy van olyan fiú, akit nem érdekelsz. Fogadd el, hagyj minket békén és menj a plasztikáztatott barátnőidhez, akik ugyan olyan műk, mint te, beszéljetek ki nyugodtan. Ítéljetek el, amiért meleg vagyok, nem érdekel. - hadartam el, végig a szemébe nézve. Elzártam a csapot, megtöröltem az arcomat, felkaptam a dolgaimat és Cece mellett elsuhanva kiviharzottam. Lehet, hogy kicsit túlreagáltam és heves voltam, de már nagyon idegesít ez a lány és az, hogy mindenhol ott van.

The new classmate [✔️] Onde histórias criam vida. Descubra agora