– Te most velem jössz. – ragadtam meg Louis kezét és elhúztam Niall mellől. Zayn már előttünk elment a suliból, szóval volt alkalmam kettesben lenni Louisval. Ujjaimat az övéire kulcsoltam, ő pedig kicsit meglepődve követett.
– De így Niall egye... – nem hagytam, hogy befejezze, hanem a szavába vágtam.
– Majd felhívom. Ja, igen. Lesz ma délután nálunk egy kis összejövetel. Buli féle. Jönnek páran, jó lesz.
– Oké. – bólintott. – És most hová megyünk? – kérdezte.
– A bevásárlóközpontba. – feleltem és pont ekkorra értünk oda. Belépve megcsapott a friss gyümölcsök és zöldségek illata. Körbenéztem és vettem el egy kosarat. – Rendelünk pizzát, szóval csak piát kell venni. – indultam meg az italok sorához.
– Harry... – állított meg Louis, mire szembefordultam vele. – Még nem vagy 18 éves.
– De nézek ki annyinak. – rántottam meg a vállam.
– És ha elkérik a személyidet? – aggodalmaskodott tovább.
– Nem fogják elkérni.
– De...
– Shh... – tettem a mutatóujjamat az ajkaira. – Nem lesz semmi baj. Elhiszik majd rólam, hogy nagykorú vagyok. Nyugi. – adtam neki egy gyors csókot, majd a sörökhöz léptem. Gyorsan a kosárba pakoltam öt nagy flakonosat, majd két üveg whiskeyt is és a pénztárhoz sétáltunk.
– Sziasztok! – mosolygott ránk a pénztáros lány.
– Szia. – feleltük egyszerre Louisval. A lány névkártyáján a Beth név szerepelt. Lehúzta a vonalkodókat és közölte az összeget, amit kifizettem. – Figyelj, Beth, lenne kedved ma este eljönni bulizni hozzánk? – vigyorogtam rá csábosan.
– Persze. – válaszolta rögtön. – Itt a számom, küldd majd át a címet. – adott egy cetlit, mire biccentve elköszöntem és távoztunk a boltból.
***
– Harry, miért hívtad meg azt a lányt? – hajtotta a vállamra a fejét Louis, amikor már otthon feküdtünk a kanapén.
– Csak szimpatikus volt és jófejnek tűnt. Miért?
– Mert akkor már nem fogtad a kezem és így olyan, mintha azért akarnád, hogy eljöjjön, mert akarsz tőle valamit. – motyogta, mire elröhögtem magam. – Most mi az? – nézett fel rám zavartan.
– Jajj, Louis... Nem veszed észre, hogy milyen abszurd a feltételezésed? Látszik rajtam, hogy meleg vagyok, szivárványos a csizmám! – mutattam ki az előszobába.
– Nem abszurd! – ellenkezett.
– Dehogynem, de Lou, tudod, hogy nekem csak te kellesz, te vagy az egyetlen szerelmem. – simogattam meg az arcát és felé hajolva hosszasan megcsókoltam.
***
– Harry...
– Hmm? – néztem Benre kérdőn.
– Az a csaj téged bámul már vagy fél órája... – mutatott Beth felé.
– Kit érdekel? – vontam vállat. – Hol van Louis?
– A szobád felé láttam... – felelte.
– Kösz, haver. – veregettem meg a vállát, majd felpattanva mellőle az említett helyiségbe próbáltam jutni, kisebb-nagyobb sikerrel, a tömeg miatt. Körülbelül negyed óra múlva az ajtóm előtt álltam és lenyomtam a kilincset, de nagy meglepetésemre az ajtó zárva volt. Bekiáltottam. – Hahó! Styles vagyok, nyisd ki!
– Harry...? – nyitotta résnyire az ajtót Louis könnyes szemekkel. A fejembe volt szállva a pia, de ettől a látványtól azonnal kijózanodtam és magamhoz húztam.
– Miért sírsz, kicsim? Ki bántott?
– Egy... egy fiú... meg... meg akart erő... erőszakolni... Ha... ha Zayn ni... nincs ott, akkor... akkor nem tudom mi lett volna. – szipogott.
– Ki volt az? Kitekerem a nyakát! – lettem ideges azonnal.
– Austin... a neve.
– Mindjárt jövök... feküdj le. – mondtam neki, majd a nappaliba rohantam és kikapcsoltam a zenét. – Emberek! – üvöltöttem a mikrofonba, mire mindenki egyszerre kapta rám a tekintetét, a poharak megálltak a levegőben, a párok pedig szétrebbentek. Csend lett. – A bulinak vége! De mielőtt elmennétek... hol van egy bizonyos Austin? Vele beszédem van! A többiek húzhatnak, további jó éjszakát! – fejeztem be, mire mindenki morogva kezdett az ajtó felé csődülni, Niall, Zayn, Ben és az a srác pedig odajöttek hozzám. – Haver... – hajoltam közelebb Zaynhez és a fülébe suttogtam. – Menj be, kérlek Louishoz és vigasztald meg egy kicsit. Biztos elmondja majd, hogy mi történt.
– Rendben. – eresztett meg egy halvány mosolyt és eltűnt az emeleten.
– Ben, hívd fel anyát, hogy jöhet haza nyugodtan, az összejövetelnek vége van. – néztem rá, mire bólintott és a konyhába ment. – Niall... Nos, te, mint a legjobb barátom, csak maradj itt és támogass engem.
– Oké. De ez a tag ki? És mit akarsz tőle? – kérdezte meg.
– Igen, ez a következő. Te... – fordultam a félrészeg fiú felé. – Te hozzá mertél érni Louishoz, aki csak az enyém? Meg akartad erőszakolni? Az én házamban, az én bulimban, az én barátomat? Ő csak az enyém és nem bánthatja senki, vagy annak annyi! – ő csak hallgatott és szórakozott tekintettel vizslatott engem. – Most mi olyan nevetséges?
– Te. – röhögte el magát lesajnálóan. – Meg az egész bandád... Kezdve a drogos haverodtól, az apádon át, a kis butácska és ártatlan barátocskádig. – eddig a szaváig bírtam. És nekimentem, Niall sem tudott megállítani, hiába próbált.
∆∆∆
Tudom, egy shit lett ez a rész, úristenem.
Btw szerelmes vagyok Halseybe
Annyira gyönyörű ez a kép
Tudom, húzzak már el a hülyeségeimmel együtt, bocsii.
Kérlek, írjatok egy komit, hogy írjam -e újra ezt a részt, vagy tetszett nektek esetleg.
Sokat jelentene❤Szép estét
VOCÊ ESTÁ LENDO
The new classmate [✔️]
Fanfic„Lenéztem magam elé. Egy barna hajú és kék szemű fiú ült előttem durcásan, ami, megjegyzem, elég aranyos volt. Furcsa, mert még sosem láttam itt. Kezemet nyújtottam felé, amit elfogadott, így felhúztam. - Ne haragudj, nem figyeltem. - szabadkoztam. ...