Bevezető

3.2K 206 9
                                    

Jungkook szemszöge:

-Ezt nem hiszem el. -mondtam idegesen.
-Mi történt? -kérdezte Rap Monster az egyik csapattársam.
-Megint Taehyungék ellen leszünk. -sóhajtottam fel.
-Ezt meg honnan veszed? -kérdezte Jimin.
-Hallotam a zsűriket beszélni az előbb, de mindegy mert nemsokára bejelentik, és mehetünk ki a színpadra. -mondtam, majd leültem egy székre.

Pár perc múlva meghallotuk a zsűrik hangját a hangszóróból.
-Az első aki továbbmehet a 3.fordulóba... A Beyond The Scenes. Kérlek gyertek ki a színpadra. -ezután kimentünk és vártuk, hogy bejelentsék a többieket.
-A második aki továbbjutott, egyben Jungkookékkal kell versenyezniük... a Bangtan Boys.
Pár másodperc múlva ott álltak mellettünk Taehyungék. Megint.
Miközben a zsűri beszélt, Taehyung odaszólt hozzám.
-Hello, látom megint egymás ellen kell táncolnunk. Mint mindig. És egyébként csak hogy tudd, ez hogy most ti elsők lettetek ebben a körben, semmit nem számít, mert mindenki tudja, hogy mi jobbak vagyunk. Ja amúgy sok sikert. Mert kell az nektek. -mondta, majd visszafordult a zsűri felé. Taehyung mindig ilyeneket mond nekem, úgy hogy inkább már nem is reagálok erre. Mondott már rosszabbat is.
Miközben V beszélt, a zsűri elmondta, hogy kik jutottak tovább, most pedig a feladatot mondják el.
-Mindenkinek csapatnak ki kell találnia egy saját koreográfiát, majd a kiválasztott dalra eltáncolni.
Ez nem is nehéz, menni fog ez nekünk. Megint legyőzzük majd a Bangtan Boyst.
Mi mentünk volna ki az ajtón, de az egyik zsűri szólt.
-Jungkook, Taehyung gyertek ide. Tudom, hogy nem vagytok jóba, de kérlek amikor kamera van előttetek ne veszekedjetek, ne menjetek egymás közelébe. Oké?
-Persze, simán megoldható. -mondta Taehyung majd elment.
-Jungkook, te jobban érted ezt az egész dolgott, kérlek ne csináljatok semmit.
-Megígérem. -mondtam majd én is mentem a csapatom után.

Hello!
Már jöttem is az új résszel! 😁
Egyébként szerintem fogok belerakni Yoonmint, majd később, de még nem biztos! 😏❤️

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now