-Srácok, kimennétek kérlek egy picit? Taehyung te ne.
Miután a többiek kimentek elkezdtem.
-Szeretnél valamit mondani.
-Mit? -kérdezte mosolyogva.
-Szerelmes vagyok beléd.-mondtam ki hirtelen majd lehajtottam a fejem.
-Ezt komoly? Vagy csak azért mondod mert nem akartad hogy rosszul érezzek.
-Ez komoly.-nevettem. -Eddig is tetszettél, de nem gondoltam hogy komolyan, aztán ma ahogy megláttalak tudtam hogy ez komoly. Tehát igaz amit mondtam.
-Oh hát akkor...-mondtam majd hirtelen lehajolt és megcsókolt.
Istenem olyan jó érzés volt. De persze a többieknek ezt is el kellett rontaniuk.
-Na már bejöhetünk?-rontott be Hoseok, majd meglátott minket.-Ohhh, istenem de cukik.-kiabált fel. Ezután elkezdett táncolni.
-Na végre összejöttetek?-kérdezte Yoongi.
-Asszem igen. -válaszoltam.
-Mi az hogy asszem? -kérdezte Namjoon.
-Jah mert meg nem kérdeztem meg.-nevetett Taehyung, mint aki véletlen elfelejtett valamit.-Jungkook, leszel a barátom?
-Persze.-mondtam majd megöleltem. A többiek meg mind elkezdték mondani hogy végre összejöttek.Mikor már vége volt a látogatási időnek, a többiek már készülődtek, de Taehyung nem akart itt hagyni.
-én itt maradok. A takaród alatt. És akkor nem vesznek észre.-gondolkodott a barátom.
-Nem akarom hogy ilyen kényelmetlen helyen kelljen aludnod.-nevettem.
-Engem nem zavar. Aludtam már ennél sokkal rosszabb helyeken is. Tehát itt maradok eldöntöttem. Sziasztok.-köszönt el a többiektől.
-Nem kellett volna itt maradnod.-mondtam miután kimentek a többiek.
-De igen. És nem engedem soha többet hogy bántsanak. Főképp nem miattam.
-Ez sem miattad volt. -nevettem. -És köszönöm hogy most itt vagy.
-Nem kell megköszönödd. Mostantól mindig veled leszek.
-Mindig?-kérdeztem.-Akkor majd egyszer összefogunk házasodni?
-Még jó hogy. Fejemben már rég házasok vagyunk.-nevetett.
-Ezt jó tudni.-nevettem vele együtt. -Jó éjt Taehyung.-pusziltam meg a fejét.
-Jó éjt Jungkook.Sziasztok!
Bocsi hogy későn jöttem a résszel meg rövid is volt, csak annyira fáradt vagyok hogy nem igaz. Most már legalább minden nap egyszer elalszok a suliba. 😕😅 na mindegy.
Nektek hogy tetszett a fake love? Én imádom. Most ez a kedvenc dalom tőlük. És az a kis taekook rész 🌝💕
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...