10.rész

1.8K 156 29
                                    

-Srácok. Gyerünk már, itt van értünk a busz.-üvöltöttem fel a srácoknak.
-Megyünk már, megyünk.-kiabálta Jimin és pár perc múlva már itt is voltak.
10 perc alatt odaértünk a verseny helyszínére. Gyorsan bementünk, eltáncoltuk egyszer a koreót, majd felöltöztünk a fellépő ruhánkba és mentünk a várótermünkbe. Mi fogunk kezdeni mivel mi voltunk az elsők az előző körben. Ellenünk pedig Taehyungék lesznek és amelyikünk nyert az jut tovább az utolsó fordulóba. Már nagyon várom.
-Gyerünk, mi vagyunk a Beyond The Scenes menni fog ez nekünk.-bíztattam a csapatom, ezután felmentünk a színpadra.
A zene elindult mi pedig elkezdtünk táncolni. Ahogy meghallottam az ismerős dallamot megnyugodtam. Akkor vagyok a legnyugodtabb ha táncolok. Végig táncoltuk az egészet és nem rontottunk egyáltalán. Tuti lefogjuk győzni Taehyungékat.
-Köszönjük Beyond The Scenes. Most következik a Bangtan Boys.-ehogy ez kimondta a műsor vezető mi lementünk a színpadról. Taehyungék éppen akkor jöttek fel, és Jimin és Namjoon odaszóltak nekik;
-Yoongi, sok sikert!-mondta neki Jimin majd megölelte.
-Köszi. Nagyok ügyes voltál.-mondta Yoongi.
És ugyanez történt Namjoonal és Jinnel.
Na jó, miről maradtam le?
Miután felmentek a színpadra odasúgtam Jiminnek és Namjoonak hogy erről még majd beszélünk.
Elkezdődött Taehyungék előadása. Nagyon jól táncoltak, féltem hogy leelőznek minket. Taehyung teljesen más színpadon mint élőben. Élőben csendes és általában nem mosolyog, viszont színpadon egyfolytában mosolyog és azzal a fejpánttal nagyon jól néz ki. Egyszerűen csak wow. De komolyan. Nagyon élveztem a műsort amíg nem pittygett a telefonom. Egy ismeretlen szám. Innen már tudtam ki az. Megnyitottam az üzenetet és azt írta: Találkozzunk a lakásotokkal szemben lévő kínai étterem mögött 7 órakkor. Fontos.
Még sose találkoztam vele nagyon megijedtem. És ez szerintem látszódott az arcomon mert Taehyung aggódó tekintettel nézett engem.
Miután befejezték, Taehyung rögtön odajött hozzám és megkérdezte mi van.
-Találkozni akar velem.-mondtam neki szomorúan.
-Nem hagyom hogy találkozz vele.-mondta mérgesen.
-Mit tudsz tenni ellene?-kérdeztem.
-Majd meglátod. Találkozzunk nálatok 6-kor majd ott megtudod.-mondta majd elszaladt.
Mire készül?

Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész. ❤️😘
Egyébként szeretnétek Taehyung szemszögéből is egy részt? Ha igen, pls kommenteljetek.

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now