Hello! Itt vagyok az új résszel! Remélem tetszik! 😂❤️
Jungkook szemszöge:
A gépek csipogó hangjára kelltem fel. Először nem láttam semmi, nem tudom hogy a fényviszonyok miatt vagy azért mert annyira fájt a fejem, ezért pislogtam párat mire kitisztult minden. Egy orvosi szobába vagyok. Hogy kerülök én ide? Kérdeztem magamtól. Utána hirtelen képek ugrottak be arról hogy miért vagyok itt. Elestem és bevertem a fejem. De hogy estem el? Mi miatt lett csúszós a padló?
-Jimin, Namjoon.-szóltam az ágyam melleti széken alvó társaimra.
-Jimin, Namjoon.-mondtam hangosabban, de a fej fájásom miatt nem lett olyan hangos mint amilyen akartam hogy legyen. De szerencsére már erre felkelltek.
-Jézus. Jungkook végre hogy fent vagy. -mondta boldogan Jimin.-Fáj valamid?
-Te most ezt komolyan megkérdezted? Már hogy ne fájna neki valamilye?-szidta le rögtön Namjoon.
-A fejem nagyon fáj. De nem ez a lényeg. Holnap fellépésünk van, addigra felkell készülnünk.- mondtam és már kelltem fel volna fel az ágyról hogy öltözzek, de Jimin visszarántott.
-Te hülye vagy? Így akarsz táncolni? És ilyen állapotban akarod legyőzni Taehyungékat? Egyébként már szóltunk a műsor vezetőinket így 2 nappal arrébb tudják rakni ezt a részt, de nem többel. Nyugi. Most van időd pihenni. -mondta Jimin.
-Oké. -beláttam hogy a helyzetem nem olyan jó most. Mondhatni nagyon rossz.- Srácok most kérlek elmennétek egy picit? Mármint egyedül szeretnék lenni.-mondtam nekik majd kimentem az ajtón. Remélem nem bántottam meg őket, tényleg nem azért mondtam, csak szerettem volna végig gondolni ezt az egészet.
Miután 10 perce gondolkodtam pittyegett egyet a telefonom. Mikor láttam ki üzent nagyon mérges láttam. Az az ismeretlen ember aki engem fenyeget. Ő csinálta ezt az egészet, ugye? Elegem volt az üzeneteiből ezért felhívtam őt.
-Szia Jungkook. Otthon vagy? Ja vàrj, nem. A korházba.-mondta gúnyosan a gépies hang.
-Miért csináltad ezt velem? Most semmit nem csináltam.-mondtam mérgesen.
-Mekiben. Emlékszel? Taehyung odament hozzátok és te furán viselkedtél. Ezt ne csináld.
-Najó van. Szart se csináltam hagyj bekén. Másodszor mikor olajoztad be a padlót? Mikor volt rá időd?-kérdeztem tőle mert ez tényleg érdekelt hogy mikor csinálta.
-Miután Taehyungék kijöttek a teremből akkora mentem be. Miután kimentem ti már mentetek is be.
-Utállak téged. És nem toom kivagy, de ráfogok jönni. -ezután leraktam a telefont.
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...