Holnap után lesz az előadás. Már nagyon izgulok. Jiminnel és Namjoonnal nagyon sokat készültünk erre ezért nagyon szomorú lennénk ha nem nyernénk meg. Koncentrálnunk kell, ami nekem nehéz lesz, a tegnap történtek miatt. Taehyung bevallotta hogy szerelmes belém. Régen utált most meg szeret. Ezt nem értem. Miért? Mi történt? És az biztos hogy én se csak barátságot érzek iránta, de egy; soha nem merném elmondani neki, kettő pedig hogy, nem is tudom pontosan hogy mit érzek. És most ezeket félre kell tenni a táncverseny végéig.
-Ügyesek voltatok. Ma is sokat gyakoroltunk.-mondtam a csapattársaimnak majd lepacsiztam velük.
-Taehyunggal van valami?-kérdezte Jimin. Igem, nekik is elmondtam mi történt.
-Nem és egy ideig még nem is lesz. És kérlek most ne ezzel foglalkozzunk, koncentráljunk a táncra. -mondtam nekik majd meghívtam őket egy mekis kajára.
Mikor kimentünk az ajtón Jimin megint hülyeségekről kezdett el beszélni;
-Mi lesz ha ott lesz Taehyung?
-Miért lennének ott? -kérdeztem unottan.
-Mert amikor legutóbb ott voltunk, ők is ott voltak. És tudod mi történt utána.-válaszolt Namjoon. -Csak nem akarjuk hogy megint történjen valami.
-Most nem fogom azért kerülni a mekit, mert Taehyung is néha ott van. Nem teszem tőle függővé hogy hol és mikor fogok enni. Egyébként is meki az életem. Taehyung nem. -valászoltam és úgy gondoltam megnyertem ezt "veszekedést", de nem.
-Még nem az életed része de majd lesz.-szólalt meg Namjoon.
Erre inkább már nem válaszoltam semmit, csak sóhajtottam.
Mikor bementünk a mekibe és leültünk egy asztalhoz a fiúk elküdtek engem kaját rendelni. Mindig én megyek. Odamentem a pulthoz és amikor megláttam hogy ki van ott azt hittem ott helyben elájulok.
-Ah Taehyung.-köszöntöttem őt kedvesen.-Te meg mit keresel itt?-mondtam összeszorított fogakkal és egy mű mosollyal.
-Jöttem dolgozni, mivel kell a pénz.-mondta kedvesen mint mindig.
-És miért pont ide?
-Mert itt a közeledben lehetek.-mondta ugyanúgy mint az előbb.
-Tehát kérek 2 db nagy sült krumplit és egy epres fagyit. -tértem át gyorsan egy másik témára.
-Mindjárt adjuk, várj egy kicsit.
Most hogy így belegondolok Taehyungra illik ez a munka. Szeret enni, itt van kaja közelben van és kedves a vásárlókkal. Ugh. Annyira idegesít.
-Tessék, itt a rendelésed. Jó étvágyat.-majd kacsintott egyett.
-Köszi.-ezután gyorsan visszamentem Jiminékhez.
-Láttam Taehyunggal jól elvoltatok.-mondta Namjoon kedvesen.
-Jah nagyon jól.-emeltem ki a nagyon szót majd elkezdtünk enni.
Ezután hazamentünk és mindenki ment a saját szobájába pihenni. Holnap és holnap után hosszú napunk lesz.Sziasztok!
Remélem tetszett! 😁❣️❣️
A következő részben sok izgalom lesz, bocsi hogy egy most picit uncsi volt😂❤️👍
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...