-A nyertes pedig nem más mint a Beyond The Scenes. Gratulálunk. -mondta a műsorvezető, nekünk pedig ki kellett volna menni de még nem fogtam fel mit is mondott ezért a többieknek kellett kirángatniuk a színpadra.
-Mondanátok pár szót?-kérdezte a műsorvezető.
-Persze.-válaszolta Jimin majd odaadta nekem a mikrofont. Kössz Jimin.
-Először is nagyon köszönjük azoknak akik ránk szavaztak. Nagyon sokat készültünk rá és örülök hogy megnyertük. Sok rossz dolog is történt a verseny alatt de szerintem több jó dolog történt. Köszönöm nektek is Jimin és Namjoon. Mindig itt voltatok mellettem. Még egyszer köszönöm mindenkinek.-mondtam majd meghajoltam és mindenki elkezdtett tapsolni.
-A nyereményetek egy 3 személyes út Hawaiira. Remélem jól kifogjátok használni.-mondta megint a műsorvezető majd átadott nekünk egy borítékot, amiben voltak a repülőjegyek meg ilyesmik.
Ezután mégegyszer meghajoltunk majd lementünk a színpadról. Jimin és Namjoon rögtön Yoongihoz és Jinhez ment Hoseok pedig csatlakozott hozzájuk. Én Taehyunghoz mentem.
-Sajnálom hogy mi nyertük meg.-mondtam neki szomorúan.
-Nehogy ezért bocsánatot merj kérni.-nevetett.-Igaz mi is elég sokat készültünk és jó lett volna nyerni de sokkal többet ért a mosolyodat látni a színpadon mikor kihívtak.
Ezután csak megöleltem.
-És neked is köszönök mindent.-mondtam a nyakában.
-Én is.-mondta majd megcsókolt. Annyira boldog vagyok hogy ilyen barátom van.
-És megyünk Hawaiira.-kiabálta Jimin, elronvta ezzel a pillanatunkat.
-Igen.-kiabáltam mellette Namjoon.
Én csak nevettem rajtuk. Én is nagyon örülök hogy megyünk Hawaiira, de sokkal jobb a mosolyukat látni. Yoongi és Jin örül Namjoon és Jiminnek, Hoseok pedig boldog mivel mindenki boldog. És ez így jó. Ebben a pillanatban úgy éreztem megtaláltam az igaz barátaimat és igaz szerelmet.Sziasztok!
Bocsi hogy nem volt rész, de Londonban voltam. Remélem tetszett. 😂❤️
Ezután lesz az utolsó rész. Elég sokáig írtam ezt a történetet úgyhogy nagyon nehéz lesz megválni tőle. 😄😔
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...