8.rész

1.7K 160 4
                                    

Sziasztok!
Bocsi hogy csak most jövök résszel! Mostantól próbálok hetente felrakni részt! ❤️❤️❤️❤️

Arra kelltem hogy Jimin kiabál.
-Tudom Jungkook hogy beverted a fejed, de ennyire hülye nem lehetsz. Kellj már fel.
-Jézus atyám. Mi van?-kérdeztem kómásan.
-Kb 10 perce itt üvöltök neked hogy kellj fel, de mindegy. Tehát ma délután hazamehetsz, holnap gyakorlunk utána pedig előadás. A másik pedig hogy Taehyungék szeretnének látni, ne kérdezed miért, mert én sem tudom. Mi már itt sem vagyunk. Szia, és délután visszajövünk. -mondta Jimin majd Namjoonnal az oldalán kiviharzott a szobából. Annyira fáradt voltam hogy még nem tudtam felfogni amit mondott, és nem is volt időm rá mert már jöttek is be Taehyungék. Fogalmam sincs mit keresnek itt.
-Szia. Hogy vagy?-kérdezte Taehyung. Olyan fura, mintha nem is ő lenne. Egyébként megint kapni fogok egy hívást majd azt ismeretlen alaktól, ha Taehyung itt van?
-Szuperül mint látod.-mondtam neki nem olyan kedvesen. Miért lennék vele kedves?  Utálom őt és ő is engem.
-Oké. És mi történt?-kérdezte megint.
-Elcsúsztam a padlón tánc közben.
-Sajnálom, nem tudom hogy történhetett. Mikor még mi táncoltunk nem volt csúszós.
-Tudom. -mondtam, de miután láttam hogy néznek rám gyorsan hozzá tettem.-Mármint akkor gondolom ti is elcsúsztatok volna.
-Jah. Sok sikert a versenyhez. Mi már megyünk is, szia.
Már az ajtónál voltak, de Suga visszajött.
-Kérlek mesélsz valamit Jiminről? -kérdezte,  én meg furán néztem rá ezért elpirult. -Mármint tudod, csak hogy milyen kajákat szeret meg ilyenek.
Ekkor jöttem rá hogy mi történik. Sugának tetszik Jimin. Akkor azért volt az a telefonálgatás is.
-Figyi, ha nagyon tudni akarod kérdezd meg tőle, nem fogja leharapni a fejed. Sok sikert.-mondtam ezután mosolyogva kiment a szobából.
Én pedig egyedül maradtam.
Vártam egy hívást vagy egy üzenetet a gonosz embertől de semmi. Vagy valami nagyra kérszül vagy nem tudta hogy Taehyungék itt voltak.
Nagyon lassan telt el ez a nap, minél előbb haza akartam már menni.

-Na Jungkook, mehetünk haza. -tört be Namjoon és Jimin a szobámba.
-Végre.-ültem fel hirtelen. Ezután már nem kellett se pakolnom se felöltöznöm mert az már megtettem mikor unatkoztam.

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now