11.rész

1.7K 149 10
                                    

Taehyung szemszöge:

6-kor ott voltam Jungkookéknál.
-Na mi a terved?-kérdzete Jungkook.
-Igazából semmi különös, csak annyi hogy úgy fogok tenni mintha az étterembe dolgoznék.
-Öhm, ez a nagy terved? És ezt hogy fogod megoldani?-tette csípőre a kezét.
-Hát már jelentkeztem is, már csak arra várnak hogy bemenjek dolgozni. -nevettem.-Tényleg, még van időnk addig. Nem eszünk egyet a kínaiba.
-Te hülye vagy. -mondta Jungkook, de miután rájött hogy komolyan gondoltam úgy nézett rám mint egy őrültre - Most akar lehet megölni egy gyilkos de te kajálni akarsz velem mintha semmi nem történne utána?
-Igen. Legalább nem éhesen halsz meg.-vicceltem, de ez neki mem volt az. -Na, ne légy már ilyen. Gyereee kérlek.
-Oké. De soha többet. Jimin, Namjoon elmentem Taehyunggal enni, utána meg találkozok valakivel.
-Oké. Vigyázz magadra. -kiabálták vissza.
Gondolom Jungkook nem mondta el nekik hogy kivel találkozik. Nem értem. Ez a fiú tényleg ennyire egyedül akarja lerendezni a dolgait?

-Mit kérsz?-kérdeztem Jungkooktól.
-Öhm. Nem tudom. Azt amit te.
-Biztos? Én a nagyon csípős kajákat szeretem.
-Nem baj az. -legyintett.
-Hé, te nem az új alkalmazott vagy?-kérdezte a pincérnő, aki odajött hozzánk hogy felvegye a rendelésünk.
-De.
-Akkor nektek nem kell fizetnetek.-mondta.
-Köszönjük.- hajolt meg Jungkook.
-Ne hajolgass. Nem vagyok idősebb nálad.-kacsintott a pincérnő Jungkookra, aki ezt nem vette észre de én igen.
-Tehát szeretnénk kérni kettő adagot a legcsípősebb dologból.-mondtam nekik.
-Oké. -mondta a pincérnő majd végre elment.
-Te nem tudod milyen dolgokat árulnak itt?-nevetett Jungkook.-It fogsz dolgozni.
-Mindegy az. -legyintettem.-egyébként láttad hogy a csaj flörtölt veled?
-Mi? Nem. Te tuti képzelődsz.
-Láttam. Majdnem itt helyben letepert. -mondtam mérgesen.
-Most miért vagy mérges?-kérdezte meg.
-Bocsi. Nem tudom.
-Féltékeny vagy?-kérdezte nevetve Jungkook.
-Kire?
-Rám vagy a csajra vagy?
-Mi? Hagyjál már.
Pedig a csajra voltam. Nem tudom miért. Az a nő hozzá ne érjen ehhez a cuki de mégis szexy fiúhoz. Najó, ez most nagyon furán hangzott a fejemben. Ezt gyorsan felejtsük el.
-Min gondolkozol?-kérdezte Jungkook, de nem volt időm válaszolni mivel megjött a kaja.
-Itt van az ennivaló.-tett le elénk a pincérnő 2 tálcát. -És cukifiú, itt a számom. Hívj.-ezután elment.
Én már álltam volna fel hogy felpofozzam ezt a kurvát, de Jungkook visszarántott.
-Ne csináld. Egyébként ezzel most micsináljak? Dobjam ki?
-Igen. Várj, kidobom neked. -ezután kivettem a kezéből és bedobtam a szemetesbe.
-Köszi. -nézett  rám furán.
Nem csodálkozom. Nem tudom mi van most velem.

Hello!
Visszajöttem! Remélem tetszett! ❤️❤️❤️

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now