18.rész

1.3K 111 4
                                    

-Újra.-kiabáltam Jiminnek és Namjoonak.-Holnap van a verseny és jól kell teljesítenünk. Attól függetlenül hogy az ellenfeleink a pasijaink. Ez a verseny mindig is fontos volt nekünk, még mielőtt ők jöttek volna. Úgy hogy nyerjük ezt meg.
-Oké.-kiabálta Jimin majd Namjoon is.
Késő estig gyakoroltunk, amíg tökéletes nem lett, majd hazamentünk.
-Szia Jungkook.-szólt bele a telefonba Taehyung miután beugrottam az ágyamba.
-Szia Taetae. Nektek hogy sikerült a próba?
-Nagyon jól. Tökéletes a koreónk. És nektek?
-Nekünk is. Izgulok holnap ki fog nyerni. Mindenki keményen készült erre, úgyhogy bármi is történjék ugye nem haragszol meg rám? -kérdeztem Taehyungtól félve a válaszától.
-Dehogy is. Viszont félek Yoonmin kapcsolatától. Tudod Yoongi milyen makacs.
-Igen, viszont nem tud Jiminre sokáig haragudni.-nevettem.
-Igaz.-nevetett ő is.
-Nagyon hiányzol.-mondtam hirtelen.
-Te is. De nem tegnap találkoztunk?
-De. De akkor is.-mondtam szomorúan.
-Jól van Kookie, holnap úgy is találkozunk. Aludj sokat hogy holnap ne légy fáradt, jó éjt kicsim.
-Köszi és te is aludj jól, jó éjt Tae.-mondtam majd leraktuk a telefont. Ezután szép lassan elaludtam.

-Kellj már fel. Hallod, Jungkook.-kiabálta Jimin a fülembe.
-Mi van bazdmeg?
-Mondjuk az hogy 5 perc és itt van értünk a kocsi.
-Mi a fasz? Hány óra van?
-8:55.-mondta majd kifutott a szobámból gondolom ő is készülni.
A picsába, gondolom Taehyung nem így gondoltam az "aludj sokat". Ezután 5 perc alatt fogat mostam, felöltöztem és megreggeliztem. Mondjuk úgy hogy nem ez volt a legnyugodtabb reggelem.
-Basszus, ti hol vagytok?-hívott fel Tae mikor már a kocsiban ültünk.
-Már mindjárt ott.-mondtam fáradtan. Kb 10 perce kelltem és még mindig nem fogtam fel mi van körülöttem.
-Mi történt?-kérdezte aggódva.
-Jah, semmi csak mindenki bealudt nálunk. Kb most kelltem.-ásítottam bele a telefonba.
-Istenem, istenem. Nem erre gondoltam mikor mondtam hogy aludj sokat. Na mindegy. Majd akkor talizunk. Sziaa.-köszönt el boldogan. Hogy tud mindig ilyen pozitív lenni mikor én most perpillanat meghalok? Bárcsak én is ilyen pozitív lennék.

Sziasztok! Megint sok késéssel de hoztam részt! És méghozzá késő este! 😂😅 a marksonos könyvemet már elkezdtem írni lassan fent lesz az első rész. 💕 remélem tetszett ez a rész is.

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now