2 évvel később:
-Jungkook, állj már meg.-kiáltott utánam Taehyung.-Beszéljük meg.
-Mit mit kell megbeszélni? -fordultam vissza idegesen.- Láttam amit láttam. És hagyjál engem békén.
-De nem úgy történt. Akkor csak hallgass meg.-mondta.
-Jó, mondjad. Adok egy percet.-álltam meg.
-Ő csókolt meg. Nem én őt. Nem vagyok belé szerelmes, én téged szeretlek.
-És miért higyjek neked?
-Ezért.-mondta majd megcsókolt.
Miután elválltunk rögtön megszólaltam;
-De nyálas vagy basszus.-nevettem.
-Tudom.-nevetett ő is. -Ne menjünk Jiminékhez.-mondta majd elindultunk.Mikor bementünk az ajtón csak annyit láttunk hogy Namjin és Yoonmin falja egymást míg Hoseok egyedül táncol.
-Najó ennek vége.- szólalt meg Taehyung.-Hoseok mindig kimarad. Találnunk kéne már neki valakit.
-Kössz.-nevetett Hoseok.
-De most kit ünneplünk?-kérdezte Jimin.-Engem.-kiabálta.
-Igen téged.-nevettem majd Namjoonal odamentünk és megöleltük őt. Mindannyiukkal jóba vagyok de akkor is Jimin és Namjoon állt hozzám legközelebb, persze Taehyung is.
Miután megünnepeltük Jimin szülinapját mindenki ment haza kivéve Yoongit aki persze nála alszik. Biztos aludni fognak.-Tudod. Majd egyszer szeretnék hozzád menni.-mondta Taehyung miközben mentünk haza. Olyan hirtelen jött hogy erre nem tudtam mit mondani.-Te nem?-kérdezte nevetve.
-Dehogynem. Csak olyan hirtelen jött hogy nem tudtam rá mit mondani.-nevettem.
-És majd lesznek gyerekeink ugye? Imádom a gyerekeket.-mondta álmodozva V.
-Persze. Remélem olyan cuki lesz mint amilyen te vagy.-mondtam.
-Hát persze.-mondta majd magához húzott és megcsókolt.
Ő a legjobb dolog ami valaha történt velem. Imádom őt.Sziasztok!
Hát itt lenne a vége! Imádtam ezt a kömyvet írni és köszönöm hogy ilyen sokan elolvastátok! 💕😍
Kérlek olvassátok az új Marksonos könyvemet is! 💕💕❤️😋
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...