1.rész

2.5K 193 4
                                    

-Mit mondott a zsűri? -kérdezte Rap Monster miközben leültünk a kanapéra a dormunkban.
-Csak hogy Taehyunggal ne csináljunk semmi hülyeséget. -sóhajtottam. - Én megértettem, viszont szerintem Taehyung nem. És tuti valahogy szabotálni akar majd minket.
-De ezt még mindig nem értem, ti miért utáljátok egymást? Sokan kérdezték de még senkinek nem válaszoltál.
-Elmondom nektek, de ne mondjátok el senkinek, nem azért mert olyan titkos, csak kérlek ne. Tehát 3 éve amikor mindenki bemutatkozott egymásnak, még nem is mutatkoztunk be, de Taehyung már mérgesen nézett rám, és nem tudom miért. Azután mindig gonosz volt velem, és elegem lett ezért, én is elkezdtem vele gonosz lenne. Mert elegem volt, hogy mindig piszkál, kigáncsol és ilyesmi. Egyszerűen totál elegem lett, és én visszaadtam neki ezeket. Egy idő után pedig már nem fizikálisan bántottuk egymást hanem, szavakkal. Ami lehet még jobban fájt.
-Uuh.-mondta Jimin. -Azt hittem egy bizonyos dolog miatt vagytok egymással ilynek. Most komolyan megdöbbentem. Csak a semmi miatt történt ez az egész?
-Szerintem igen. De már mindegy, már nem tudok ellene semmit tenni. Most megyek fürdeni, majd aludni. Holnap fárasztó napunk lesz. Ti is aludjatok el minél előbb. Sziasztok. -mondtam a többieknek, majd gyorsan lefürödtem, és bedőltem az ágyba.

*Másnap reggel*

-Jungkook, kelj fel azonnal. -üvöltötte Jimin.
-Mi az? -mondtam totál nyugodtan.
-Paprazzik vannak itt. -mondta Rap Monster.
-És? Mindig itt vannak a show miatt.
-Igen, de most totál őrültek. -akadt ki Jimin. -Arra kelltem fel, hogy megpróbálják betörni az ablakomat.
-Mi van? -pattantam fel azonnal.
-Nem tudom mi miatt ilyenek.-sóhajtott Jimin.
-Taehyung. -mondtam dühösen.
Pár másodperc múlva már az ajtóm előtt voltam és a paparazzikkal kiabáltam.
-Mi történt itt? -kiabáltam az egyikhez.
-Taehyung azt mondta, hogy Ön mérget adott az egyik csapattársának.
-HOGY MI VAN?- mondtam idegesen. -Najó van, húzzanak innen mielőtt kihívom a rendőröket.
-Mi jóban vagyunk a rendőrökkel. -mondták nyugodtan.
-Jimin, Namjoon! Futás. -mondtam, majd elfutottunk a studióig. A studióig.
-Hol van Taehyung? -kérdeztem a recepcióstól totál őrülten.
-Öhm, a 4-es teremben. -mondta ijedten.
Pár másodperc múlva már ott is voltunk.
-Taehyung. Nagyon sok mindent elviseltem tőled. De ez. Ez túl ment a határokon. Nagyon de nagyon is.
Taehyung lassan rámnézett.
-Mi is történt pontosan? -vakarta meg a fejét. -Nem emlékszem. -mondta majd nevetett egyet.
-Ezért börtönbe is csukhattak volna. Pedig nem is történt meg. -kiabáltam az arcába.-Ezzel nagyon túl mentél a határokon. -mondtam majd elkezdtem ütni.

Sziasztok!
Remélem tetszett a rész. ❤️❤️ és remélem holnap a Daejaes könyvembe is tudok részt felrakni. 😁😁

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now