Most jöttem csak rá hogy ez még csak a 6.rész. 😅 pedig már szeptember óta írom. Nagyon bocsi, de nem mindig jön az ihlet és nincs időm rá. De most megint itt vagyok, és próbálok sűrűbben felrakni részeket! ❤️
-Jimin.-kiabáltam kb századjára, de még mindig nem kellt fel. -Bazdmeg Jimin, kelj már fel.
-Jézus ne üvölts már, fent vagyok.-mondta fáradtan és már majdnem visszaaludt.
-Te mi a szartól vagy ennyire fáradt? -kérdeztem tőle csípőre tett kézzel.
-Csak a sok tánc.
-Aha. Nagyon keveset gyakoroltunk a többi versenyhez képest és tegnap is alig csináltunk valamit.
-Ez igaz. De csak simán fáradt vagyok.-mondta majd felállt és elkezdett öltözni, de én még mindig ott álltam és gondolkoztam az előbb hallottakon.
-Nem mennél ki? Éppen öltözök.-mondta durván.
-Bocs.-mondtam majd kimentem a szobájából és átmentem Namjoonéba, felkelteni őt is. Remélem ő nem lesz ilyen durva velem.*táncteremben*
-Próbáljunk meg koncentrálni egy kicsit.-mondtam majd megállítottam a zenét kb hatodjára.
-Mi figyelünk. Te rontod el mindig.-mondta Jimin.
-Te most miért haragszol rám ennyire? Csináltam valami rosszat?-kérdeztem most már én is mérgesen.
-Nem.-sóhajtott egyet szomorúan.-Bocsi. Nem rád haragszok. Majd elfogom mondani ne aggódjatok. Csak még nem érzek hogy itt lenne az ideje. Bocsánat.-mondta majd meghajolt.
-Köszi hogy elmondtad. Azt hittem rám haragszol. Na most akkor figyeljünk a táncra egy picit és felejtsük el azt a sok szart ami velünk történik mostanában.- mondtam majd elindítottam a zenét újra.
3 óráig táncoltunk amikor bejött valaki a terembe. Az a valaki Hoseok volt, V csapatából.
-Lejárt az időtök. Most már mi vagyunk itt.-mondta és nem vártam meg amíg kimegyünk hanem bejött a többiekkel. Vagyis Taehyung is vele volt.
-Menjünk srácok. Majd este visszajövünk.-mondta majd gyorsan felkaptam a cuccaimat és kimentem az ajtón. Még hallottam hogy Taehyung azt mondja: ennek mi baj.
Miután kimentünk a teremből, lementünk a büfébe enni és inni.
-Majd miután elmentek, szabad a terem, tehát akkor bemehetünk és újra próbálhatunk.-mondtam nekik miközben egy Twixet rágcsáltam.
-Nem volt elég mára 3 óra gyakorlás? Majd holnap is gyakorlunk.-mondta Namjoon fáradtan.
-Én csak azt szeretném ha tökéletes lenne az előadásunk. Csak egy párszor gyakorolnánk el, na?
-Oké. De max fél óra.-mondta Jimin.Még egy óráig beszélgettünk majd egyszer csak Taehyungék jöttek oda hozzánk.
-Most már mehettek vissza.-mondta a vezér és tovább mentek.
Nekünk pedig sietnünk kellet, mert bárki elveheti a termet.
Gyorsan felmentünk és elindítottam a zenét majd táncolni kezdtünk.
Minden jól ment, de az egyszer csak az egyik táncmozdulatnál elkezdett csúszni a talaj és egy nagyon nagyot estem és bevertem a fejem. Utána már csak azt láttam hogy Jimin hívja a mentőket. Aztán elsötétült minden.
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...