-Jimin azt a lépést mindig elrontod. Kérlek gyakorold egy picit, addig is pihenő.-mondtam Jiminnek és Namjoonnak. Nagyon fáj a fejem ezért nekem is kell egy kis pihenés.
-Jungkook, még fáj a fejed?-kérdezte Namjoon miközben kinyitott egy vizet.
-Hát igen. De túlélem. Nem annyira fáj hogy ne tudjak táncolni és holnap fellépni.-válaszoltam neki majd én is inni kezdtem. -Egyébként Jimin, Yoongi beszélt veled?
-Nem, miért?-kérdezte meglepetten.-Beszélni akart velem?
-Aha. Akkor nemsokára fog.-mondtam neki perverzen mosolyogva.
Ezután csak mosolyogva elnézett.
Jó kis kerítő vagyok, mondtam magamnak majd képzeletben vállon veregedtem magam.
-Na próbáljunk tovább.-mondtam nekik.Már reggel 8-tól délután 5-ig próbáltunk, így teljesen elfáradtunk.
-Menni fog ez nekünk. Holnap szuperek leszünk és nyerni fogunk. Most pedig menjünk haza és aludjunk.-mondtam nekik, de Jimin ott állt a tükör előtt és nem mozdult.
-Mi az Jimin?-kérdeztem tőle.
-Yoongi írt hogy ha van időm akkor menjek el vele vacsorázni 6-kor. És azt mondta az egyik barátjai is ott lesz, Jin, és ő meg azt szeretné hogy Namjoon is jöjjön.
-Öhm. Hát akkor jó szórakozást nektek.
-Köszi. De ugye nem lesz baj ha egyedül hagyunk? Tudod, még a fejed sincs olyan jól és az a telefonálgatós bácsi is ott van.
-Persze nyugodtan menjetek. Nekem nem lesz bajom. Sziasztok.
Ezután a fiúk az étterem felé vették az irányt én meg hazafelé.
Mikor bementem a házba tök sötét volt és semmit nem láttam, ezért mentem felkapcsolni a lámpát a konyhába de ott állt egy alak. Kurvára megijedtem ezért felkaptam egy lámpát ami a legközelebb volt hozzám perpillanat. Egyre közelebb mentem és már majdnem megütöttem őt a lámpával de megfordult és akkor láttam hogy ki is ő. Taehyung. De ő meg mit keres itt?
-Ááá.- sikított fel Taehyung.-Te meg micsinálsz?
-Inkább te micsinálsz az én lakásomban?
-Először rakd le a lámpát majd utána beszélünk.
Leültünk a kanapéra.
-Hallod majdnem megöltelek.-ráztam a fejem mérgemben.
-Egy lámpával? Azzal hogy tudtál volna megölni?-nevetett fel. Ilyennek se láttam még őt soha. Lehet hogy csak félreismertem? De velem mindig olyan gonosz.-Na mindegy nem ezért jöttem. Namjoon mondta hogy egy ember zaklat téged. Méghozzá miattam. Ez igaz?
-Igen.-hajtottam le a fejem. Nem akartam hogy megtudja.
-Sajnálom. Miket szokott mondani vagy csinálni?
-Hát miatta kerültem korházba...
-Ez most komoly?-kérdezte ingerülten. Nem tudom miért zaklatta fel ez most őt ennyire. Utál engem.-Ki fogom nyírni...-mondta olyan mérgesen hogy azt hittem most azonnal megkeresi és leszúrja.
-Meg telefonon keresztül fenyeget. -fejeztem be a mondandóm.
-Ha legközelebb hív próbáld meg valahogy felvenni, oké? Segíteni fogok neked megtalálni azt a szemetet.
-Köszönöm.Sziasztok! 😁😘
Remélem tetszett nektek ez a rész! 😁😇
Mostmár Taehyung és Jungkook is kezdenek jóban lenni. 😏 mi lesz ennek a vége? 😏😏😏
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...