-Na most ezt hogy mondjuk el Jungkooknak?-hallotam Jimin hangját a házunkból. De jó meg haza se értem, már valami történt.
Mikor benyitottam, Jimin rögtön elkezdett beszélni;
-Ne légy mérges Jungkook, de kihírdették hogy ki megy tovább az utolsó fordulóba.
-Na ki?-kérdeztem izgatottan.
-Mi. És Taehyungék is.-mondta szomorúan.-Azt mondták nem tudták eldönteni ki előadása volt jobb, ezért mindkettőnket tovább küldtek.
-Ez az! Akkor megint lehetünk ellenük.-sóhajtottam. -De nem ez a legnagyobb gondunk.
-Hanem? -kérdezte Namjoon, aki egész végig itt volt, csak jobbnak látta ha nem szól bele.
-Nem mondtam el nektek, de az előbb nem egy étteremből jöttem vissza. Találkoztam azzal az emberrel aki fenyegetett.-emeletem ki a találkoztam szót, mert az nem teljesen nevezhető találkozásnak.
-Ezt most nem mondod komolyan? Mi a faszért nem mondtad el ezt nekünk?-akadt ki Namjoon. Általában nem beszél csúnyán úgyhogy most elég mérges lehet.
-Mert tudtam, hogyha elmondom megpróbáltatok volna megállítani.
-Az biztos.-mondta Jimin.-És mi történt?
-Öhm verekedtünk, de semmi komoly nem történt nyugi. Taehyung segített nekem. És kiderült hogy az apja volt az az ember. Igen az apja.
-Ha megtalálom Taehyungot leütöm.-mondta Jimin mérgesen.
-Mi? Ne tedd. Ő nem tudott róla. Na még az történt hogy próbáltuk őt lefogni amíg a rendőrök odaérnek, elszaladt.
-Hát ezt nem hiszem el. Egyszerűen nem tudom mit mondjak!-mondtam Namjoon majd kiment a konyhába egy vízért, gondolom hogy lenyugtassa magát.
-Amíg nem történik újra semmi, addig koncentráljunk a táncra. Tök mindegy kik az ellenfeleink, meg kell nyernünk ezt a versenyt. Már régóta készülünk.-mondtam majd felmentem a szobámba pihenni. Ez a nap kifárasztott.Sziasztok!
Tudom majdnem egy hónapja nem raktam fel részt! Nyugi ez nem így lesz, hogy havonta rakok részt! Megpróbálok sietni a kövivel❤️❤️❤️😂😅😁
Remélem tetszett!
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...