16.rész

1.3K 125 13
                                    

-Ne már basszus, ki ír ilyenkor? -ébredtem fel a telefonom idegesítő pittyegésére. Holnap van a verseny, kipihentnek kéne lennem.
Ezután megnéztem ki írt. Taehyung. Azt mondta menjek fel a tetőre, mert mutatni akar valamit. Mi van? Mit keres ott? És miért menjek oda? Hagyjon már békén. Ha nem tudnátok van egy tetőterünk, ahova Jiminnel és Namjoonal kiszoktunk ülni beszélgetni. Bár mostanában nem nagyon.
Gyorsan felöltöztem majd felmentem. Mikor kinyitottam az ajtót nem láttam senkit.
-Taehyung? Hol vagy? Nem a semmiért kelltem fel ilyenkor, hol vagy már?-kiabáltam, de senki nem válaszolt.
Csak szivatott volna?
-Helló, itt vagyok.-válaszolt valaki. Aki nem Taehyung volt. Hanem az apja.
-Na jó, mit akarsz tőlem? Holnap van a verseny nem akarom hogy addig is bármi rossz történjen. -mondtam neki szinte kiabálva. Nem hiszem el. Átvert ez a szemét.
-Tudom hogy holnap van a versenyed, pont ezért jöttem. Hogy ne legyél ott holnap.-és még beszélt valamit de nem hallottam mert éppen a telefonomba ütöttem be a rendőrök számát.
-És miért itt akartad hogy itt találkozzunk? Olyan szép a kilátás úgy is, nem? Mivel itt vagyunk a tetőn, pont a kínaival szemben, a fő utcában. Ennél tényleg nem találhattál volna szebb helyet. -próbáltam minél több információt elmondani arról hogy hol vagyunk most, a rendőrségnek.
-Te felhívtad a rendőrséget, igaz? Te mocskos...-kezdett el beszélni de közbeszóltam.
-Most már nem tudsz semmit csinálni, mert egy perc és itt vannak. És nem fogsz egyhamar kijutni onnan. -mondtam mosolyogva.
-De igen, tehetek még valamit.-mondta majd közelebb jött és lelökött. Lelökött a tetőről. Mivel nem voltunk olyan magasan, nem történt semmi komoly. Viszont a lábam megzúzódott. Arra kelltem hogy a korházban fekszem, és legalább 6 szempár van az arcomban.
Alig nyitottam ki a szemem valaki már sikítani kezdett.
-Jézus felkelt, hallod.-hallottam Jimin hangját.
Mikor teljesen kinyitottam a szemem megláttam a csapattársaimat, Taehyungot és az ő csapatát.
-Jungkook. Nagyon sajnálom ami történt, pont így verseny előtt, de nyugi elkapták apámat. Soha többet nem tud bántani. -mondta Taehyung majd megölelt. Erre most szükségem volt. És nagyon jól esett az ölelése.
-A versenyt 2 hét múlva fogják tartani, és azt mondták nem fognak több ideig várni.-mondta Namjoon.
-Oké.-nevettem kínomban. Már megint miattam húzzák a showt. -Köszönöm, hogy arra kellhettem hogy ti itt vagytok.-nevettem, majd ránéztem Taehyungra. És valami különös érzés fogott el.

Sziasztok!
Remélem tetszett! 💕💕
Annyira tetszett a Fake Love előzetese, hogy éjjel nappal azt hallgatom. Már annyira várom hogy kijöjjön a dal és az album is. Nektek hogy tetszik? 😍😍

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now