14.rész

1.4K 138 4
                                    

-Gyerünk újra. -mondtam majd elindítottam a zenét és elkezdtünk táncolni. Már 1 hete az utolsó fordulóra készülünk és még mindig nem tökéletes. Pedig 3 nap és már elő is kéne adnunk.
2 órát gyakoroltunk még, utána jöttek be Taehyungék.
-Na menjetek, most miénk a terem.-mondta J-Hope.
-Tudjuk.-mondtam miközben pakoltam.
-Na ne légy már ilyen gonosz Hoseok.-nevett V. Mostanában elég kedves. Amióta történt az a dolog.
-Oké oké. De olyan vicces őket szivatni.-mondta szomorúan Hoseok.
Mikor kimentünk a teremből pár csók elcsattant Yoongi és Jimin, és Jin és Namjoon között. Ja igen. Elkezdtek járni. Kiderült Yoonginak már régóta tetszik Jimin. Elég régóta. Jinnek is Namjoon. Csak nem mertek közledni mert Taehyung és én nem voltunk jóban. De most már igen.
-Na sziasztok.-intettem nekik és már mentem volna ki az ajtón, de Taehyung szólt.
-Jungkook, miután befejeztük a próbát beszélhetek veled? Megvárhatsz a büfébe vagy haza is mehetsz és majd visszajössz. Ahogy jobb neked.
-Öhm oké. Akkor megvárlak a büfébe.-mondtam majd kimentem a teremből.
-Uhh. Mit akarhat mondani neked V? -viccelt Jimin. -Csak nem be akar vallani neked valamit?
-Hát te hülye vagy.-jelentettem ki.-Te meg inkább meg se szólalj.-mutattam Namjoonra aki szólásra nyitotta a száját. - Nemsokára otthon leszek, addig is sziasztok.-tőlük is elköszöntem majd rendeltem egy hamburgert és leültem az egyik asztalhoz.

2 órája ülök itt és màr szétunom az agyam. Már éppen rendelni akartam a 3. hamburgeremet mikor Taehyung végre megjelent.
-Bocsi hogy ennyi ideig kellet várnod. A próba picit elhúzódott ezekkel az idiótakkal.
-Nem baj.
-Öhm. Nem megyünk és sétálunk egyet?-kérdezte.
-Oké.
Ezután kimentünk és elkezdtünk sétálni csak úgy valamerre.
Pár percig némán mentünk egymás mellett majd Taehyung megszólalt.
-Nem fogok kertelni azzal amit mondani fogok. Egyszerűen csak ki akarom mondani. Jungkook szerelmes vagyok beléd. És ez nem ilyen átmenteni cucc, hanem tényleg. Nem tudom hogy és miért de amikor beültünk a kínaiba enni már akkor gondoltam hogy nem csak barátságot érzek irántad, amikor megláttam hogy vernek, olyan érzés volt mintha engem is vertek volna. Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jungkook, nem kérem hogy most válaszolj, gondold át az egészet kérlek. Bocsi hogy most ezt így rád zúdítottam. -
Ezután várta hogy mondjak valamit, de egyszerűen nem tudtam megszólalni.
-Látom még fel kell dolgoznod ezt az egészet. Én most megyek haza. Jó éjt Jungkook. -ezután hazament.
Én meg ott maradtam az utca közepén a gondolataimmal.

Sziasztok!
Ez a rész is később jött ki mint terveztem 😅 de remélem tetszett.
Szerintem már lehetett érezni hogy lassan itt a vége a történetnek! 😔 

Run To You || TaekookWhere stories live. Discover now