Reggel arra kelltem, hogy valaki hív.
-Hello, Jungkook vagyok.-mondtam álmosan.
-Mint mondtam a mai naptól fogva ne bántsd Taehyungot.-mondta egy gépi hang, amitől annyira megijedtem hogy majdnem eldobtam a telefonom.
-T-te vagy az aki tegnap írt neked?-kérdeztem félve.
-Igen. Most pedig lerakom. Jól jegyezd meg amit mondtam. Szia.-mondta majd lerakta én pedig nem tudtam micsináljak.
Pár perc kellett mire összeszedem magam. És pedig most nagyon jól kéne teljesítenem, mert ma összekell rakni a koreót.-Figyi srácok indulunk.-csaptam össze a kezem, mikor láttam hogy a fiúk majdnem elaludtak a reggeliző asztalon.
-Megyünk már.-mondták majd kivánszorogtunk a kocsiba.
Nem szólt senki egymáshoz, féltem nekik elmondani a ma reggeli hívást, de tudtam egyszer így is úgy is megfogják tudni, ugyhogy inkabb most mondom el nekik.
-Srácok. Ma reggel megint felhívott az az ember.
-Komolyan?-kérdezték.
-Igen.-mondtam szomorúan.
-Figyi, ha nem mész Taehyung közelébe nem fog semmit tenni. Ha pedig Taehyung jön hozzád azt majd elintézzük. -mosolyogtam rám. Olyan jó érzés, hogy vannak olyan barátaid akik így figyelnek és vigyáznak rád.Mikor bementünk a terembe, rögtön jó kedvem lett. Imádom ezt a termet. Itt kezdtem el táncolni, ebbe a terembe kezdődött minden. Ezért ha ide bejövök, mindig boldog leszek.
-Na akkor mehet? Indíthatod Namjoon.-mondtam neki, ő pedig elindította a zenét.
Kb 4-5-ször elpróbáltuk azt amit eddig csináltunk és nem is lett olyan rossz mint amilyennek gondoltam.
-Akkor most mehetünk tovább?-kérdeztem, ők pedig bólogattak.
Amikor táncolok, elfelejtek minden rosszat. Ezért is szerettem meg táncolni és ezért szeretem még most is.1 óráig tartott mire befejeztük a koreót, de nem az a lényeg. Kész, megcsináltuk. Magamban nagyon boldog voltam. Ezért gondoltam meghívom a srácokat kajálni.
-Jimin, Namjoon, meghívlak titeket a Mekibe.-jelentettem be ünnepélyesen.
-Köszii.-kiabálta Jimin majd a nyakamba ugrott. Miért örülnek ennyire? Még soha nem ettek McDonaldsba vagy mi?
Kb 10 perc alatt odaértünk majd bementünk és leültünk egy asztalhoz.
-Na akkor mit kértek?-kérdeztem őket, majd én is a menüt kezdtem nézni. De ahogy felnéztem megláttam V-t és a csapatát ahogy rendelnek.
-Srácok menjünk innen.-mondtam, és már álltam is volna fel de Namjoon visszahúzott.
-Miért?
-Mert itt van Taehyung.-mondta ijedten.
-De nem bántottad, akkor miért bántana téged az a valaki?-kérdezte Jimin.
-Nme tudom.-sóhajtottam.-Viszont akkor maradjunk a legtávolabb tőlük.-mondtam majd megvártam amíg Taehyungék leülnek egy asztalhoz majd mentem rendelni.Sziasztok!
Bocsi, hogy ennyi ideig tartott megírni ezt a részt, és bocsi hogy ilyen semmilyen lett. 😕😅
És ha a rész miatt elment volna az életkedved, akkor nézd meg a Seventeen és Monsta X új klippjét. Akkor tuti visszajön. 😍😏
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...