Jungkook szemszöge:
Pont mire befejeztük az evést 7 óra lett.
-Na akkor megyek.-mondtam és már áltam volna fel de visszarántott.
-Mi? Csak így? Lehet most halsz meg.-mondta ijedten Taehyung.
-Kösz ez sokat segít.-nevettem fel kínomban.
-Bocsi, nem úgy gondoltam.-hajtotta le a fejét. -Csak gondoltam legalább egy ölelést kapok.-mondta.
-Miért kapnál?-nevettem.
-Mert.-mondta majd felállt és megölelt. Nem hazudok, jó érzés volt. Szeretném ha többször is átölelne. De nem. Ne gondolkodj ilyeneken.
-Na én megyek. Majd 5 perc múlva gyere, és ne feltűnően kérlek. -mondtam majd a kínai mögé mentem.
2 percig egyedül voltam majd jött egy alak fekete ruhában.
-Utoljára mondom, hagyd békén Taehyungot. Ha még egyszer a közelébe mész akkor megöllek. De komolyan. -mondta nagyon mély hangos. És ijesztően.
-És ha nem? -szóltam neki vissza. Elegem volt hogy pokollá teszi az életem.- Mi van ha a közelébe szeretnék lenni? És válaszoljon már egy kérdésemre. Kinek képzeli magát hogy ezt megmondja nekem? Ki maga?
-Azt hiszed elfogom mondani. Azt várhatod. És van közöm hozzá hidd el. Nem is tudod mennyire. -válaszolt. -Azt akarom hogy költözz el Taehyung közeléből. Holnapra tűnj el Szöulból.
-Najó van.-mondtam neki majd lehajtottam a fejem.-Menj el a jó édes kurva anyádba.-köptem az arcába. Ezt lehet nem kellett volna mivel ezután a falnak lökött és felpofozott. Utána mégegyszer. Már ömlött a vér a számból és ha Taehyung nem lép közbe akkor szerintem halálra vert volna.
-Hagyja békén.-mondta majd tisztaerőből a földre lökte, felpofozta és már készült a másodikra de megállt. -Te, te vagy az? Te voltál az? -mondta majd felállt a földről.-Hogy voltál képes bántani Jungkookot, és miért? Eddig is tudtam hogy beteg vagy, de hogy ennyire.
-Taehyung, ki ő?
-Az apám.-sóhajtott egyet.-És csakhogy tudd kihívtam a rendőrséget.
Ezután mindketten lefogtuk őt, és sikerült is pár percig ott tartanunk, de a rendőrök nem voltak olyan gyorsak. Ezért elszabadult.
-Bazdmeg, bazdmeg, bazdmeg.-mondta Taehyung.
-Nyugi majd egyszer elfogják kapni.-mondtam mérgesen.
-Most nem az a baj. Hanem hogy bántott téged. Ha erre gondolok akkor annyira mérges leszek hogy megakarom ölni.-mondta mérgesen.
Ezután nem mondtam semmit csak sóhajtottam. Majd mindketten elindunk a mi házunk felé.Sziasztok!
Remélem tetszett! 😁
Próbálok a következő résszel mégjobban sietni! ❤️❤️
YOU ARE READING
Run To You || Taekook
Fanfiction"Megakarlak védeni, mindenkitől és mindentől. Azon az estén miután ezt elmondtam a többieknek ők azt mondták hogy szerelmes vagyok. Nem hittem nekik először, mert annak mi értelme lett volna. De ahogy telt az idő rájöttem hogy igazuk van. Tehát Jung...