20

85 2 0
                                    

Samanthas perspektiv

Några dagar senare

Jason har bett om ursäkt flera gånger, Zayn har slagit Jason och det har slutat med att båda har blödigt väldigt mycket. Zayn skulle även ta upp sin pistol men jag stoppade honom, han kan inte döda sin vän på grund av mig?! Zayn var jättearg och det såg man på honom, Jason gjorde inget motstånd heller.

Nu har det gått några dagar och nu är vi på en fest hos en av killarnas vänner, de skulle även ha möte här och jag var tvungen att följa med för att Jason tror att jag ska rymma.

Vilket du skulle gjort Sam! Håll käften jävla skit!

''Wow här händer det mycket'', muttrar jag och tittar på alla tjejerna med deras mini klänningar, varför går de inte runt nakna bara? Jag tittar ner på det jag har på mig, min tighta leopard mönstrad klänning slutar i mitten av låren och jag har svarta klack till det. Tro mig jag ser ut som en mormor med mina kläder jämfört med dessa nakna tjejerna.

''Har jag berättat för dig hur fin du är?'', viskar Jason i mitt öra, jag tittar bak mot honom och ler. Jason ler tillbaka och harklar sig. ''Dags för att jobba, killar!'', säger han tillräckligt högt för att killarna ska höra.

''Och du kallar detta för jobb?'', muttrar jag lågt och himlar med ögonen. Killarna hör inte mig utan följer efter Jason som redan har gått in, jag följer efter honom.

Vi ställer oss vid ett hörn och dricker ur våra muggar, om du frågar mig så kan jag säga att jag inte riktigt vet vad det är jag dricker. Men killarna gav mig det och jag var för törstig för att bry mig. Jag ser hur Jason tar upp sin mobil och nickar mot Zayn, Zayn nickar tillbaka och tittar sedan på mig.

''Det är lugnt ni kan gå'', säger jag snabbt innan han hinner säga, Zayn ger mig ett leende och tittar ändå på mig oroligt. ''Jag kommer inte skada mig''.

''Är du säker att du kommer vara okej?'', jag himlar med ögonen åt honom.

''Gå, jag väntar här'', jag ler mot honom så han blir övertygad. Zayn ler och går efter Jason, killarna har redan gått iväg med Jason. Jag suckar och tittar runt, jag ser hur folk pratar med varandra.

Okej Sam, du kan inte bara stå där som en tönt! Gå runt och försök få kontakt med folk tills killarna kommer tillbaka!

Jag nickar åt mig själv och börjar gå runt, det här huset är så stort. Det skadar väl inte om jag kollar runt? Jag bestämmer mig för att leta efter toaletten, så jag frågar en kille om han vet vart det ligger och han pekar på en dörr. Jag tackar honom och går mot dörren, problemet är att det finns två dörrar bredvid varandra. Vilken av de är toan?!

Jag går mot den ena dörren och öppnar det, jag flämtar till av synen. Rummet är full av pistoler och stora läskiga män som är klädda i svarta kostymer. Långsamt försöker jag gå ut ur rummet utan att dra uppmärksamhet men det är försent de har redan sett mig, en av männen kommer snabbt fram till mig och lyfter upp mig på hans axel innan jag ens hinner reagera.

''Vad i helvetet?! Släpp mig!'', skriker jag och försöker sparka med benen.

''Kolla vad vi har här'', säger en annan man, jag släpps ner på golvet.

''Låt mig gå!'', muttrar jag.

''Baby var inte rädd'', säger mannen och drar mig mot honom, mina ögon börjar vattnas.

''Rör inte henne!'', skriker någon, allas uppmärksamhet vänds mot personen. Jag ser Jason som tittar argt på mannen.

''Tillhör den här tjejen Mccan?'', säger den läskiga mannen och flinar.

''Låt henne gå'', Jason drar mig mot honom och håller om mig, snabbt gömmer jag ansiktet i hans bröst.

Jasons perspektiv

''Är inte det gulligt? Mccan har skaffat sig en flickvän'', Flinar Josh och kollar upp och nerför Sams kropp. ''En perfekt flickvän'', säger han och slickar sina läppar.

''Det kommer bli bra'', viskar jag och pussar Sams huvud, Sam nickar mot mitt bröst. Jag känner skuldkänslor när jag känner hennes tårar mot min skjorta.

''Jag måste berätta för dig Mccan, jag har blivit förälskad i tjejen. Jag menar kolla på henne och hennes kropp är fucking perfekt!'', Josh slickar sina läppar igen och tittar gillande mot Sams kropp. Fan vad jag vill döda honom just nu.

''Håll käften!'', skriker jag, jag känner Sams händer runt min midja.

''Hur mycket vill du ha för henne? Jag har med mig 2 miljoner just nu men om du vill så kan jag ge dig mer'', säger Josh vilket får Sams grepp om min midja hårdna.

''Låt oss klargöra detta'', börjar jag hotfullt. ''Min tjej är inte och kommer aldrig vara till salu, hon är en fucking människa och inte nån jävla leksak!'', skriker jag åt honom.

''Med det där ansiktet och kropp så kan hon få många kunder'', flinar han.

''Vi har redan betalat för pistolerna! Ni kan bara gå nu!'', muttrar Niall.

''Nej'', Josh skakar på huvudet. ''Jag går inte förrän han säljer till mig horan''.

Där var droppen! Jag knuffar Sam bakom mig och tar ut min pistol som är under skjortan, jag tittar argt och tar ett djupt andetag på Josh. Pistolen riktar jag mot honom och höjer på ögonbrynen.

''Har du några sista ord?!'', muttrar jag.

''Ska du döda mig Mccan? Är det vad du kommer att göra? För jag lovar dig om du gör det så kommer det vara sis-'', jag avbryter honom.

''Tiden är ute!'', skriker jag och skjuter honom 3 gånger, jag skjuter honom i magen, bröstet och huvudet. Jag flinar samtidigt som jag ser honom kämpa efter luft. Sam skriker medan hans kropp landar på golvet.

Jag tittar på Zayn och nickar mot Sam som tittar förskräckt mot Josh livslösa kropp och gråter.

''Ta ut henne härifrån", säger jag, Zayn nickar snabbt och springer mot Sam.

''Du gjorde ett stort misstag Mccan'', säger Landon som är Josh närmaste vän.  ''Vi kommer att döda dig, vi kommer att döda er allihopa!''.

''Vad det ser ut som så är det vi som har riktat pistolerna mot er!'', flinar jag.

Vi borde bara skjuta de nu men det blir många kroppar och det finns jättemånga människor utanför rummet just nu. Landon tar sina män och går iväg, de försvinner ur min synfält och lämnar rummet. Jag gömmer pistolen under skjortan  igen och säger åt Louis, Liam och Niall att sköta resten. De nickar och jag går ut ur rummet, jag letar efter Sam och Zayn.

''Snälla Zayn! Jag vill hem!'', hör jag henne snyfta vilket får mitt hjärta att krossas i tusen bitar.

''Sam, du måste vänta til-'', jag avbryter honom.

''Jag tar över'', säger jag, Zayn nickar och går iväg till killarna för att hjälpa de. Sam tittar på mig och drar in mig i en kram samtidigt som hon snyftar.

''Shh, det är okej'', jag smeker hennes hår.

''Nej! Det är inte okej!'', gråter hon.

''Förlåt..'', viskar jag, jag lägger fingrarna under hennes haka och tvingar henne att titta upp mot mig. ''Inget som detta kommer att hända igen, jag lovar''.

DilemmaWhere stories live. Discover now