21

74 1 0
                                    

Jasons perspektiv

Jag och Sam åkte hem, hon sa inte så mycket efter händelsen. Jag bestämde att hon skulle sova med mig inatt eftersom det blir bäst så och killarna har inte kommit hem än. Jag vet att Josh män kommer inte låta det vara därför ska jag göra allt för att få Sam i säkerhet.

En svag snyftning fick mig att vakna till, jag öppnar försiktigt ögonen och tittar åt sidan. Klockan visar 02:21 med stark röd färg, jag vänder mig om och lägger handen på platsen bredvid mig, det är tomt. Panikslaget sätter jag mig upp och tittar runt i rummet, har de tagit henne?!

''Sam?'', säger jag när jag ser hennes lilla kropp på golvet vid hörnet, jag ställer mig upp och sätter mig på huk framför henne. ''Gullet?''.

Långsamt tittar Sam upp på mig, hennes ögon är fyllda med tårar. Det finns så många känslor i hennes ögon bland annat sorg, rädsla och besvikelse. Skuldkänslor väller över mig, det är mitt fel. Sam säger inget, hon bara tittar på mig.

''Vad är jag Jason?'', viskar hon och låter tårarna rinna nerför hennes kinder.

''Vad menar d-?'', börjar jag men blir avbruten av henne.

''Jag såg dig döda en man och jag befinner mig fortfarande här, i det här huset'', snyftar hon och viskar. ''Med dig''

''Vad är felet på mig?'', viskar hon och torkar bort tårarna vilket är helt meningslöst för att det rinner bara nya tårar hela tiden, det rinner som floder. ''Jag borde springa iväg från dig men istället ligger jag i samma säng som dig!''.

Det krossar mitt hjärta att se henne sådär och det gör inte saken bättre att veta att jag orsakar hennes smärta. Jag säger inget eftersom jag inte ens vet vad jag ska säga, jag bara sitter här framför henne och lyssnar på det hon säger.

''Jag borde ringa polisen, jag borde vara rädd och vänta tills du dödar mig men här sitter jag med dig och gör inget.'', hon tittar ner på sina händer. ''Jag sitter här och är så förbannat förälskad i en mördare''.

Va?! Jason du hörde rätt! Sam älskar dig också!

Mitt hjärta börjar dunka snabbt, Sam sa att hon är förälskad i mig. Jag vet inte om jag borde vara glad eller ledsen, jag är glad att Sam gillar mig tillbaka men jag hatar att jag får se henne sådär, att Sam fick se allt det där som pågick!

''Gullet..'', viskar jag och harklar mig. ''Jag skulle aldrig  skada dig''.

Sam tittar upp på mig igen, ett litet leende sprider sig på hennes underbara läppar. Jag lägger mina händer på hennes kinder och torkar bort hennes tårar, jag stirrar djupt i hennes ögon.

''Jag vet'', viskar hon och lutar sig framåt, Sam kraschar hennes läppar mot mina.

VARNING FÖR  KÄNSLIGA LÄSARE

Jag flämtar chockat till men kysser henne tillbaka, fan vad jag har velat göra detta. Kyssen vi delar är konstig men på ett bra sätt, det är annorlunda.

''Jag älskar dig'', viskar jag mot hennes läppar innan jag hinner tänka klart. Sam tittar på mig ett par sekunder som känns som evigheter men sen ler hon stort mot mig.

''Jag älskar dig'', viskar hon lågt och ställer sig upp, hon sträcker fram handen mot mig och jag mer än gärna tar emot det.

Vi bara stirrar på varandra, utan att säga något. Hon ser fantastisk ut även efter att ha gråtit, jag tar tag om hennes midja och drar henne mot mig. Jag lyfter upp henne och hon virar sina ben runt min midja utan att avbryta ögonkontakten. Jag bär henne till sängen och lägger ner henne på sängen försiktigt, jag böjer mig ner och kysser hennes mjuka läppar.

Snabbt drar jag ner hennes shorts och tröja, jag slänger de på golvet och tittar på hennes kropp som är under mig. Hon ligger endast i underkläder, trots att det är mörkt så kan  jag se hennes röda kinder. Sam vänder på oss så hon ligger över mig, hon drar av min tröja och börjar kyssa min överkropp. Hon kysser upp till mina läppar, jag sätter mig upp och tar tag om hennes röv.

''Säg att du älskar mig gullet'', viskar jag mot hennes hals och lämnar sugmärken.

''Jag sa j-'', börjar hon och stönar svagt.

''Jag vet men jag vill höra det igen'', säger jag och kysser hennes nacke.

''Jag..'' börjar hon och stönar till. ''Älskar dig''.

Sams stön får mig att kyssa henne hårdare, hon tar tag om mitt hår och börjar dra lätt i det. Jag lutar mig bakåt och drar av hennes trosor sen drar jag av mig mina mjukisar och boxers, jag lutar mig framåt och kysser henne medan jag knäpper upp hennes BH och slänger den på golvet med resten av kläderna.

''Jag älskar dig'', mumlar hon mot mina läppar.

''Förlåt för jag skrämde dig'', viskar jag och tar tag om hennes händer, jag drar upp de så de är över hennes huvud och håller i de.

''Det är okej'', viskar hon och tittar i mina ögon.

''Nej det är inte okej, jag måste gottgöra dig'', jag lämnar kyssar över hennes ansikte och nacke, jag kysser neråt till hennes navel och sedan uppåt igen. ''Du är så vacker''.

Jag särar försiktigt på hennes ben och lägger mig emellan, jag ser hur osäker Sam börjar bli och börjar andas snabbt. Jag kysser henne snabbt och tittar i hennes fantastiska ögon, jag vet att jag inte är hennes första men trots det så verkar hon vara lite rädd.

''Litar du på mig?'', frågar jag och kysser hennes näsa.

''Jag litar på dig Jason'', nickar hon långsamt.

''Bra'', jag lägger mig bekvämare. ''Slappna av för annars kommer det att göra ont och bli stelt, okej?."

Jag lägger mig nära hennes hål och tränger mig in i henne, jag rör inte på mig och tittar på henne, Sam flämtar till och tittar på mig innan hon andas ut igen. Långsamt börjar jag röra på mig, Sam börjar stöna vilket får mig att öka på takten. Jag kan inte hindra mina stön samtidigt som jag kysser henne.

''Känns det bra gullet?'', stönar jag.

''B-bra'', stönar hon.

Sam drar hennes naglar över min rygg samtidigt som hon slänger tillbaka huvudet stönandes.

''Jag älskar dig'', viskar jag och suger på hennes nacke, jag kan inte sluta säga det till henne. Hon måste förstå hur mycket jag älskar henne.

Herregud det känns så bra, det känns som paradis, hon känns som ett paradis. Jag studerar hennes rörelser, vi får ögonkontakt samtidigt som jag trycker in mig hårdare. Sam knuffar bort mig, förvirrat tittar jag på henne. Gjorde jag något fel?

Sam sätter sig upp och knuffar ner mig på sängen sen sätter hon sig över mig. Hon tränger försiktigt in mig i henne och börjar rida, jag sätter mig upp och kysser hennes nacke. Mina händer går sin väg mot hennes röv och håller hårt i den. Jag känner hur nära jag är på att komma och tittar på henne.

''Gullet..'', Sam slänger tillbaka huvudet och stönar. ''Öppna ögonen''.

Sam öppnar ögonen och tittar på mig, hon fortsätter att röra på sig och jag hjälper henne.

''Jason..'', stönar hon.

''Kom för mig gullet'', vi båda kommer och stönar högt, vår ögonkontakt avbryts inte.

DilemmaWhere stories live. Discover now