Hoofdstuk 4

459 14 15
                                    

POV Nienke
Mijn beste vriendin is gewoon het zusje van Shawn Mendes. Dat is zo Cool!!!!!! En ik mag ook gewoon gratis naar zijn concert. Ik ben echt zijn grootste fan. E ik ken zijn zusje al mijn hele leven dat is zo Cool. Ik ben echt aan het fangirlen over hem.

POV Summer
Ik lig op bed na te denken over mijn leven nadat ik Shawn heb ontmoet. Moet ik bij hem gaan wonen? Of blijf ik hier? Ik heb dus geen idee wat ik moet doen. Ik ben ook wel een beetje bang voor de toekomst. Ik heb nu vrienden om dat ik mezelf ben krijg ik later vrienden omdat ik het zusje van Shawn ben? En raak ik Nienke kwijt of houden we contact? Misschien wil Shawn niet eens dat ik bij hem kom wonen. Ik heb altijd al een broer willen hebben maar niet een die in Canada woont of nou ja niet als ik mijn vrienden kwijt raak. Mijn opleiding kwijt raak of nog erger alles wat ik nu heb kwijt raak omdat ik bij hem ga wonen.

Ik sta op en ga uit bed. Ik douche snel en ga dan ontbijten. Gelukkig is het weekend. En hoef ik niet echt veel te doen. Behalve leren maar ja dat komt wel. Eerst maar even naar de winkel om mijn boodschapjes te halen.

Als ik terug ben van de winkel pak ik mijn boeken en probeer te leren. Ik kan me alleen niet concentreren omdat ik de hele tijd aan Shawn denk. Uiteindelijk stop ik met leren en ga teen wolf verder kijken. Als Ik seizoen twee gekeken heb maak ik lunch. En ga ik een film kijken en weer proberen te leren.

In de avond ga ik eten met mijn moeder in de eendracht een restaurant in Abcoude. Ik bestel lasagne omdat ik dat echt heel lekker vind. Als we weer thuis komen ga ik mijn huiswerk even maken. En daarna ga ik mijn pyama aan doen en nog even in bed met Nienke appen over wat we maandag mee moeten nemen en wat we gaan doen tijdens de les verder niks bijzonders.

Dan doe ik mijn gordijnen dicht en probeer ik te slapen maar het lukt niet omdat ik teveel nadenk. Wat heb ik weer een leuk leven... Uiteindelijk val ik langzaam in slaap.

----------------------------------------------
Dit is een soort opvul hoofdstuk.
Laat weten wat je ervan vind.
Er komen minder hoofdstukken waarschijnlijk omdat ik het heel druk heb met school😭😭😭
Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu