POV Summer
Ik word wakker van Shawn die uit bed kruipt. Ik draai me om. "Goedemorgen". Zeg ik best opgewekt. "Goedemorgen zusje. Heb je lekker geslapen?" Vraagt hij lief. "Ja eigenlijk wel maar waarom ga je zo vroeg uit bed?" Vraag ik. "Papa, mama en aaliyah landen straks ik ga ze ophalen." Zegt Shawn. "Mag ik mee?" Vraag ik. "Sum je ligt in het ziekenhuis dus nee het mag niet." Zegt Shawn. "Oke jammer." Zegt ik.Dan gaat Shawn de kamer uit en gaat papa en mama ophalen van het vliegveld. Ik blijf gewoon liggen ik kan niet echt veel anders weet je.
POV Shawn
Ik rij naar het vliegveld en wacht tot mijn ouders aankomen. Morgen moet ik weer verder met de tour maar ik wil nu nog niet. Ik vraag papa wel om advies. Dan zie ik ze lopen, ik loop er op af en geef aaliyah eerst een knuffel. Dan loop ik naar mijn ouders en geef ze ook een knuffel.We lopen naar mijn auto. "Pap morgen moet ik verder met mijn tour maar ik wil Summer niet alleen laten wat moet ik doen?" Vraag ik. "Shawn ik zou Andrew bellen en zeggen dat je door je zusje even niet verder wilt met de tour hij begrijpt het vast wel, en zo niet dan bel ik hem wel." Zegt mijn vader. "Dankje pap". Zeg ik.
Als we het ziekenhuis binnen lopen bel ik Andrew. "Hey Euhm ik heb een vraagje ik wil even een pauze van de tour ik kan Summer niet alleen laten nu." Zeg ik afwachtend. "Shawn dat snap ik maar om nu de tour af te zeggen is echt niet eerlijk voor de fans." Zegt Andrew. "Nee weet ik maar mijn zusje is nu even belangrijker vind ik." "Oke over 2 maanden gaat de tour verder." Zegt Andrew. "Dankje." Zeg ik en hang op.
We lopen door naar Summers kamer. Ik loop als eerste naar binnen. "Hey Sum daar zijn we." Zeg ik blij.
POV Summer
En dan zie ik eindelijk mijn echte ouders en zusje. Ik geef ze een knuffel en dan komen ze bij mijn bed zitten. We praten over van alles. "Mam waarom hebben jullie me eigenlijk laten adopteren?" Vraag ik ineens. "We waren arm en konden maar voor een kond zorgen omdat Shawn al 2 was en jij nog maar een baby was het makkelijker om jou weg te doen." Zegt ze verdrietig. "Oke snap ik. Bedankt dat jullie wilden komen." Zeg ik moe. Ik leg mijn hoofd neer. Ik hoor Shawn nog zeggen dat ze beter even weg kunnen gaan en morgen terug komen. Dan val ik inslaap.----------------------------------------------
Weer een nieuw stukje!
Laat weten hoe je het vond.
Xxx Sanne
JE LEEST
Shawn Mendes is my....... (Dutch)
FanfictionHey ik zal me even voorstellen, ik ben Summer Jansen. Of nou ja dat dacht ik. Ik ben 16 jaar oud en woon in Abcoude een dorpje in Nederland. Ik zit op school in Amsterdam en doe een opleiding voor verpleegkundige. Mijn beste vriendin heet Nienke. En...