Hoofdstuk 23

236 8 0
                                    

POV Summer
Ik word wakker gemaakt door Shawn. "Wat?" Mompel ik slaperig. "We zijn er bijna slaapkop." En op het moment dat hij het zegt word er gevraagd of we onze gordels vast willen maken. Ik doe het en ik zie Shawn het ook doen. Dan kijk ik naar buiten en zie Sydney voor me. Ik glimlach, "Shawn ik heb er zoveel zin in." Zeg ik blij. "Ik weet het Summer ik weet het, je moet er wel op rekenen dat er veel fans op het vliegveld staan." Zegt hij. Ik knik en pak alvast mijn handbagage.

Als we geland zijn loop ik naar buiten. Er lopen verschillende bewakers om ons heen. Als we langs lopen horen we veel fans schreeuwen. Shawn maakt met veel fans een foto en ik loop er naast. Ik hoor ook veel mensen mijn naam schreeuwen. Ik loop naar de meisjes toe en maak ook een foto. Ze bedanken me maar dan hoor ik een ander meisje iets zeggen waar ik niet heel vrolijk van word. "Wat een slet is ze in het echt. Zomaar Shawn afpakken van ons zijn ECHTE familie." Zegt ze. Ik schrik en krijg tranen in mijn ogen. Shawn ziet het en loopt naar het meisje toe. "Waarom zeg je dat?" Vraagt hij aan het meisje. "Het is toch zo zij is minder familie van jou dan wij zijn." Zegt ze arrogant tegen Shawn. Ik zie dat mensen beginnen te filmen. Dan kom ik tussen Shawn en het meisje. "I ben familie van Shawn en jij niet. Als jij dit zegt tegen zijn zusje weet ik niet of jij wel echt een fan van hem bent want zijn fans zouden hem steunen. Ik weet dat ik ziek ben en dat hij daarom gestopt is met zijn tour maar dat betekend niet dat ik dat wilde, hij wilde zelf stoppen met de tour om bij mij te blijven daar ben ik hem hem heel dankbaar voor. Ik ben zijn fans ook heel dankbaar dat ze ons zo erg steunde ." Zeg ik. Veel fans klappen en Shawn knuffelt me. Ik hoor veel camera's en ik knuffel terug.

We lopen uiteindelijk na veel foto's het vliegveld af, naar het hotel toe. Ik voel me nu heel moe van alle indrukken en val al in slaap onderweg naar het hotel. Als we er zijn word ik weer wakker gemaakt en lopen we langs de fans het hotel in. Als we op de kamer zijn ga ik op de bank zitten. "Sum wil je niet even slapen?" Vraagt Shawn. "Nee ik wil nog even wakker blijven. Je hebt geen concert vanavond toch?" Vraag ik. "Nee vanavond niet morgen wel maar dat is dan weer." Zegt hij.

————————————————————
Hey allemaal vandaag weer een nieuw hoofdstukje. Ik had ineens zin om te uploaden. Leuk he?!

Laat weten wat je ervan vind.
Bedankt voor de 2k!!!!!!

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu