Hoofdstuk 29

110 7 10
                                    

POV Summer
Ik ben net geopereerd en lig nu op de uitslaap kamer of hoe dat dan ook mag heten. Ik ben zo moe en voel me zo misselijk, de dokter vertelde dat dat komt omdat ik net onder narcose was en dat je daarna moe en misselijk bent.

Als ik uitgeslapen ben en weer terug ben op de intensive care komt Cameron de kamer binnen. "Hey Sum gaat het weer een beetje?" Vraagt hij bezorgd. "Hey Cam ik ben gewoon heel erg moe en misselijk maar dat gaat wel weer over." Zeg ik. "Trouwens ik heb de arts net gesproken en die vertelde dat je lever het nu weer wat beter doet, nog niet optimaal maar dat moeten we tijd geven. En als het deze week goed gaat mag je weer naar huis of nou ja in jouw geval naar Shawn en zijn tour." Zegt Cam terwijl hij op mijn bed komt zitten. Ik glimlach en zeg " Ik moest Shawn meteen na de operatie bellen dat had ik belooft." "Ga bellen dan." Zegt Cameron lachend.

Ik bel Shawn op en wacht tot hij de telefoon opneemt. "Met Shawn." Hoor ik hem zeggen. "Hey Shawn ik moest je bellen na de operatie en het is goed gegaan." Zeg ik. "Oh Summer je weet niet hoe blij ik ben om dit te horen. Mag je weer verder mee op tour?" Vraagt Shawn blij. "Euhm nog niet ik moet sowieso nog een week hier blijven maar als het daarna goed gaat mag ik weer mee." Zeg ik. "Dan zorg je maar dat het goed gaat Sum. Ik moet nu gaan we hebben vanavond weer een show en ik moet me voorbereiden, als er iets verandert bel dan meteen Oke?" Vraagt Shawn. "Is goed Shawn veel succes." Zeg ik en daarna hang ik de telefoon op.

* Timeskip 1 week*

In de dagen na de operatie voelde ik mij eigenlijk niet veel beter. Ik heb voor Cameron gedaan alsof. Ik denk ook niet dat ik vandaag naar Shawn toe mag. De dokter komt binnen. "Hallo Summer en Cameron. Ik heb de uitslag of je naar huis mag of niet." "En?" Vraagt Cameron. "Ik heb helaas niet zo goed nieuws. We dachten dat de lever het nu wel zou gaan doen, helaas hebben wij een stukje van de lever geraakt en kunnen we dat niet goed herstellen." Zegt de dokter.

Cameron kijkt de dokter geschokt. "Hoezo jullie hebben iets geraakt en komen jullie er nu pas achter?" Roept hij boos. "Cam please doe rustig je kan wel boos worden maar dat heeft geen zin de dokter doet ook gewoon zijn best." Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Het spijt me maar je gaat hier waarschijnlijk aan overlijden tenzij er ineens een wonder gebeurt." Zegt de dokter. "Moet ik dan hier blijven of kan ik naar mijn familie? En Hoelang denkt u dat ik nog te leven heb?" Vraag ik. "Je mag naar je familie maar moet meteen naar het ziekenhuis als er iets aan de situatie verandert. We kunnen niet met zekerheid zeggen Hoelang je nog hebt, het kan weken zijn maar ook maanden en misschien zelfs een jaar." Zegt de dokter. "Dank u wel mag ik nu mijn spullen pakken en naar mijn familie gaan?" Vraag ik. "Natuurlijk veel sterkte Summer." Zegt de dokter.

Ik ga mijn spullen inpakken met behulp van Cameron. We zijn beide stil.

————————————————————

Hey daar ben ik weet eventjes speciaal voor kerst.
Sorry voor het super slechte hoofdstuk maar iets is beter dan niets toch?

Fijne kerst iedereen!!!!

Laat weten wat je ervan vind.

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu