Hoofdstuk 21

271 12 4
                                    

Timeskip 2 weken

POV Summer
Ik mag eindelijk weer naar huis eindelijk. Shawn zei dat hij een verrassing voor me had ik ben benieuwd. Ik zit nu met Shawn in de auto naar zijn hotel. Over een paar dagen moet hij verder met zijn tour daar heb ik dus echt geen zin in. Ik ga hem missen, we gaan natuurlijk elke dag bellen en Skypen enzo maar toch. Als we bij het hotel aankomen zie ik Nienke, Renske, mijn zusje en mijn ouders staan. Ik glimlach vrolijk en knuffel ze allemaal. We gaan naar de hotel kamer en praten bij over van alles en nog wat. Dan komt Shawn naar me toe lopen met een enveloppe. "Maak maar open Summer ik hoop dat je het leuk gaat vinden." Zegt Shawn. Ik lees de kaart en word meteen blij. "Dankje Shawn dat je dit geregeld hebt." Zeg ik. Ik knuffel hem blij. Ik mag gewoon mee op tour met hem. Dat is echt super leuk dan kan ik toch nog meer doen met mijn broer.

POV Shawn
Ik loop met de enveloppe naar haar toe. Ik ben benieuwd wat ze ervan vind ik hoop echt dat ze het leuk vind. Als ze hem openmaakt ben ik best zenuwachtig over haar reactie. Ze glimlacht en ziet er heel blij uit. "Dankje Shawn dat je dit hebt geregeld." Hoor ik haar blij zeggen. "Ik vind het leuk dat je het leuk vind." Zeg ik. Ik zie haar blij glimlachen en knuffel haar.

POV Summer
Hij knuffelt mij en ik knuffel terug. Ik begin te huilen van blijdschap en Shawn kijkt bezorgd op. "Summer wat is er?" Vraagt hij lief. "Blijdschap ik ben gewoon zo blij dat je er voor me bent en me nu meeneemt op tour ik ben zo blij." Zeg ik half huilend. Als ik mijn tranen weg veeg zie in Renske en Nienke ook bezorgd naar me kijken. Ik loop naar hun toe en knuffel hen ook. "Ik hou van jullie, jullie zijn mijn beste vriendinnen bedankt dat jullie er altijd voor me zijn. Ik ben er ook altijd voor jullie." Zeg ik. Als ik loslaat zie ik Nienke een beetje verdrietig kijken. "Nien wat is er?" Vraag ik.

POV Nienke
Ik heb haar nooit verteld over Sander misschien is dit een goed moment. Nee Nienke dan doet hij je wat aan. Maar ze is mijn beste vriendin ze zou niks zeggen. Oke ik vertel het gewoon. "Euhm nou Sum Sander is niet wat je denkt dat hij is. Hij bedreigt me." Zeg ik met een trillende stem. Ik zie Summer en Renske een beetje geschokt kijken. "Wat?!" Zeggen ze beide in koor. "Hij zegt dat als ik wat tegen iemand zeg hij me gaat vermoorden pf me wat aan doet." Zeg ik weer. "Het spijt me zo voor je." Zegt Summer lief. Ik ben blij dat ik het heb verteld.

————————————————————
Hallo iedereen lang geleden he?
Sorry maar ik had het heel druk met school en stuff.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden laat het vooral weten in de reacties.
Als jullie raden naar welk land ze gaan krijgen jullie een nieuw hoofdstukje. Succes

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu