Hoofdstuk 28

139 10 2
                                    

POV Summer
Ik lig nu al 1 week op de intensive care en Shawn is verder gegaan met zijn tour, hij belt elke dag. Cameron is bij mij gebleven omdat Shawn dat heeft gevraagd en stiekem vind ik dat best wel leuk, hij is in deze korte tijd een goede vriend geworden. Ik heb Renske en Nienke nog niet laten weten dat ik weer in het ziekenhuis lig omdat ik bang ben dat ze overbezorgd worden, ik weet dat ze het goed bedoelen maar ja. Ik lig nu al een tijdje na te denken over alles, Shawn, Renske en Nienke, Cameron, als er word aangeklopt.

Voor de deur staat Cameron. "Kom binnen." Zeg ik. Hij loopt naar binnen en gaat naast mijn bed zitten. "Hey Sum ik heb net met de arts gesproken." Zegt Cameron met een niet heel erg vrolijk gezicht. "En wat zij hij?" Vraag ik benieuwd naar zijn antwoord al heb ik het gevoel dat het niet goed is. Hij is even stil en staart naar de grond. "I-is de uitslag niet goed?" Vraag ik een beetje bang. Ik heb gister een onderzoek gehad over de vergiftiging. "Summer ik denk niet dat dit je hee blij gaat maken." Zegt hij. "Zeg het nou maar Cam het word niet makkelijker als je het ontwijkt." Zeg ik. Hij kijkt me even aan. "Het onderzoek is goed afgerond maar de uitslag blijkt dat het gif dat in je bloed zit zichzelf verspreid." Zegt hij. "En hoe gaan ze dat oplossen?" Vraag ik. "Ze gaan je lever, die zijn werk nu niet heel goed doet, een handje helpen." Zegt hij. "Hoe?" Vraag ik. "Ze gaan je opereren Sum." Zegt hij. "Wat?? Wanneer?!" Vraag ik geschrokken. "Vanmiddag." Zegt Cameron. "Oke kom goed ik kan dit." Zeg ik maar is ontzettend zenuwachtig. "Ik ga Shawn bellen Cam en ik moet Renske en Nienke ook bellen." Zeg ik. "Is goed ik ga even spullen ophalen in mijn hotel en kom dan terug Oke?" Vraagt hij. "Is goed tot zo." Zeg ik terwijl hij wegloopt.

Dan bel ik Shawn op en hij neemt meteen op.
Shawn: Hey zusje van me. Hoe gaat het met je?
Ik: eigenlijk niet zo goed, ze gaan me vanmiddag opereren.
Shawn: aan wat? Moet ik terug komen? Moet ik iets voor je doen?
Ik: aan mijn lever, nee je moet niet terug komen en nee je kan niks voor me doen. Ik bel je wel na de operatie Oke?
Shawn: ik wil gewoon zo graag wat voor je doen... maar ja. Bel me meteen na de operatie he?
Ik: ja Shawn zal ik doen.

Ik hang de telefoon op en bel meteen daarna Nienke.
Nienke: Hey Sum, waarom bel je midden in de nacht?
Ik: oh sorry nien ik wist niet dat het na het nacht was bij jullie. Ik moet je iets vertellen.
Nienke: mag Renske het ook horen ze luistert nu mee namelijk.
Ik: ja dat is alleen maar goed. Ik word vanmiddag geopereerd aan mijn lever.
Nienke en Renske: wat??
Ik: mijn lever werkt niet heel goed meer dus ja. Ik moet nu weer gaan want ik moet mijn pillen slikken en jullie moeten gaan slapen en je geen zorgen om mij maken Oke?
Nienke en Renske: Summer zo werkt het niet natuurlijk gaan we ons zorgen maken maar we zullen proberen te slapen en jij moet lekker je pillen gaan slikken. Bel ons maar als je klaar ben Oke?
Ik: Oke tot later slaap lekker.

Ik hang weer op en zucht, iedereen maakt zich zorgen wat ik zeker begrijp maar dat maakt het niet minder kut.....

Ik val na een tijdje weer in slaap en word een uur later wakker gemaakt door de arts en de verpleegkundige en word naar de operatiekamer gebracht.

————————————————————
Daar ben ik weer.
Dit is een opvulhoofdstukje.

Sorry voor het slechte hoofdstuk maar ik wilde jullie weer even een hoofdstukje te geven.

Laat weten wat je ervan vind!!!!

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu