POV Shawn
Als Summer slaapt ga ik op mijn telefoon en zie lieve berichtjes van de fans. Ook dat ze snappen dat ik even gestopt ben met de tour. Maar ik zie ook haat reacties zoals: "hij denkt alleen maar aan zichzelf." En " stiekem heeft hij helemaal geen ziek zusje en wilt hij gewoon rust." Ook zegt er een "van mij mag zijn zusje dood gaan dan heeft hij eindelijk weer tijd voor ons." Ik word echt verdrietig van deze reacties. Gelukkig reageren de meeste normaal.Ik ga in het bed wat naast Summers bed staat liggen. En val ook inslaap.
Als ik s'ochtends wakker word hoor ik Summer overgeven. "Summer gaat het?" Ik loop naar haar toe en help haar voor zo ver dat lukt. Dan stopt ze met overgeven en zet het bakje weg. "Nee ik ben gewoon een beetje misselijk gaat wel weer over.
POV Nienke
Ik ben nu met Renske samen een boek aan het maken met foto's van leuke momenten. Renske heeft er nog niet heel veel met Summer maar ze helpt me met foto's inplakken. We hebben ook foto's gevonden van haar as baby bij Shawn en haar ouders thuis voordat ze werd geadopteerd. Als we alle foto'S hebben ingeplakt gaan we het boek versieren.POV Summer
Ik zei wel tegen Shawn dat het ging maar dat is helemaal niet zo. Ik voel me echt beroerd. Als het zo verder moet wil ik niet eens meer. Shawn heeft zijn tour afgezegd voor mij. Dat moest hij echt niet doen. "Shawn waarom heb je je tour afgezegd voor mij?" "Omdat ik van je houd Summer en jij even belangrijke bent dan mijn fans dat moeten ze begrijpen." Zegt Shawn.Ik pak mijn telefoon en zie allemaal berichtjes op mijn instagram met dat ik me aanstel. En Shawn van zijn fans afpak. Ik krijg bij het lezen van die berichtjes tranen in mijn ogen. "Summer wat is er?" Vraagt Shawn. "Deze berichten." Zeg ik. Shawn pakt mijn telefoon af en leest de berichten. "Summer je moet je hier niks van aan trekken ze zijn gewoon jaloers." Zegt Shawn. "Jaloers op mij? Oh ze mogen best mijn plek innemen hoor." Zeg ik. Shawn begint te lachen. "Ik denk niet dat ze het zo bedoelen. Ik denk dat ze jaloers zijn dat ik jouw broer ben en niet die van hun." Zegt Shawn. "Shawn je bent de beste broer." Zeg ik. "Jij bent mijn beste zusje." Zegt Shawn en geeft me een knuffel.
----------------------------------------------
Hey laat mij weten wat je ervan vind.
Xxx Sanne
JE LEEST
Shawn Mendes is my....... (Dutch)
Fiksi PenggemarHey ik zal me even voorstellen, ik ben Summer Jansen. Of nou ja dat dacht ik. Ik ben 16 jaar oud en woon in Abcoude een dorpje in Nederland. Ik zit op school in Amsterdam en doe een opleiding voor verpleegkundige. Mijn beste vriendin heet Nienke. En...