Epiloog

63 6 0
                                    

6 jaar later

POV Shawn

Het is 6 jaar nadat Summer is overleden en ik heb het er nogsteeds heel moeilijk mee maar het word makkelijker om er mee om te gaan omdat ik weer dat ze niet had gewild dat ik altijd verdrietig ben. Ik heb het eerste album na haar overlijden aan haar opgedragen, geschreven en gezongen voor haar. In deze 6 jaar ben ik gegroeid als zanger maar ook als persoon. 

Er is ook heel veel gebeurd in deze 6 jaar, ik ben namelijk getrouwd met Renske en heb een dochtertje van twee jaar die we Julia Summer Mendes hebben genoemd naar Summer. Renske en ik praten nog veel over Summer en Nienke komt vaak naar Canada om Summers graf te bezoeken en bij ons te komen logeren.

 Renske en Nienke zijn nog veel closer geworden na Summers dood en  gaan vaak samen winkelen en andere leuke dingen doen. Ook Aaliyah gaat vaak mee met Renske en Nienke en kan het ook heel goed met ze vinden. 

Renske en ik hadden eigenlijk nooit verwacht dat wij elkaar leuk zouden gaan vinden en zouden gaan trouwen maar ik ben zo blij dat we zijn getrouwd en een super lief dochtertje hebben. 


POV Renske 

Jullie weten nu dus dat ik getrouwd ben met Shawn en dat we een super dochter hebben. Hij heeft mij op de meest romantische manier ooit te huwelijk gevraagd, op het strand bij de zonsondergang toen we gingen picknicken, dat is toch super lief. Ik hou zoveel van hem. 

Nienke en ik spreken nog super vaak af als ze in Canada is of als ik in Nederland ben. We hebben ook nog een keer met z'n alle een pyjamaparty gehouden net als toen met Summer, wat super leuk was trouwens. Ik schrijf veel brieven aan Summer om haar een beetje op de hoogte te houden ook al kijkt ze mee vanuit de hemel en krijgt ze nooit de brieven te lezen, ik vind het fijn om brieven te schrijven met gebeurtenissen die ik met haar mee gemaakt zou willen hebben. Of ik schrijf brieven met herinneringen van ons samen of met ons drieën. Ik zal nooit vergeten hoe we elkaar ontmoet hebben, ik was verdwaald en ze kwam me helpen en deed in de meet and greet alsof ze haar eigen broer niet herkende. 

Ik mis Summer nog elke dag maar het word makkelijker omdat Summer wil dat we doorgaan met ons leven.


POV Nienke 

Ik ben op dit moment verpleegkundige in een ziekenhuis in Nederland, ik kom wel heel vaak in Canada om Shawn en Renske op te zoeken. Canada is een super mooi land en ik zou graag als ik genoeg geld heb verhuizen om dichterbij Renske en Shawn te wonen. 

Veel herinneringen aan Summer heb ik opgeschreven in een boekje en ik wil graag Summers verhaal vertellen dus ik ben ook bezig met een boek en Renske helpt mij daarbij. Summer is en was de beste vriendin die je kan hebben (samen met Renske natuurlijk). 

En ik mis Summer nog elke dag maar ik ga door voor haar.


You never know the last time you will see a place or a person.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De epiloog.................

Laat weten wat je van dit boek vind. 

Laat weten of jullie een q&a willen.


XXX Sanne





Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu