POV Summer
Ik wordt wakker door iemand die zachtjes aan mij schouder schudt. Ik hoor gegiechel "stil nou, ze mag ons niet horen' sist iemand. 'Hou je mond dan ook Nien. Je maakt haar wakker." Ik hoor weer zacht gegiechel. Ik open mijn ogen. Voor me staan Nienke, Renske en Shawn. "W-wat is dit?" Vraag ik verbaast. "Sleepover." Gilt Shawn enthausiast. "Serieus Shawn?" Ik begin te lachen. "Is toch leuk?" Vraagt hij. "Ja het is heel leuk. Wie komen er allemaal?" Vraag ik. "Alleen Aaliyah nog." Zegt Shawn. "Yeeeh dit is zo leuk."Als Aaliyah er ook is begint het echt. We hebben allemaal een onsie aan. Nienke een eend, Shawn een eenhoorn, Renske een wolf, Aaliyah een bruine beer en ik een giraffe. We gaan Disney-films kijken. Ik hou echt van die films. Eerst kijken we Bambi. Ik moet altijd huilen van die film als zijn moeder dood gaat.
Als Bambi is afgelopen kijken we frozen en zingen alle liedjes super vals mee. Ik zit naast Renske en Shawn. Nienke zit naast Renske en Aaliyah zit aan de andere kant van Shawn.
We kijken nog heel veel andere films en gaan dan met z'n alle in een bed liggen. Niet dat het past maar het is wel grappig. Uiteindelijk gaan we toch allemaal in ons eigen bed liggen en vallen we in slaap. Nou ja ik val in slaap.
Als ik de volgende ochtend wakker word is iedereen al in het keukentje. Ik loop er ook heen. "Goedemorgen." Zeg ik vrolijk. "Middag zul je bedoelen slaapkop." Lacht Renske. "Hoelaat is het dan?" Vraag ik verward. "12 uur." Ik pak eten en ga eten. Dan legt Shawn pillen voor mijn neus. "Je moet dit nemen Summer." Zegt Shawn serieus. Ik kijk er naar met een vies gezicht. "Ja echt niet neem het zelf." Zeg ik. "Summer neem het gewoon dan ben je er sneller vanaf." Zegt hij. "Shawn ik wil geen pillen meer slikken. Ze zijn zo vies." "Oke dat snap ik maar dan word je wel sneller beter." Zegt hij. "Oke." Zeg ik met tegen zin. Dan slik ik de pilletjes. "Goedzo." Zegt Shawn. Ik kijk hem boos aan. Dan ga ik verder met eten.
Als ik klaar ben kleed ik me aan. "Renske Nienke gaan jullie mee een rondje wandelen?" Vraag ik en ik negeer Shawn. "Ja leuk." Antwoorden ze tegelijk en ze schieten in de lach. Dan lopen we de deur uit en lopen naar het parkje aan de overkant.
----------------------------------------------
Nieuw hoofdstukje omdat renskejulia dat graag wilde. Dus hier is het.Laat weten wat je ervan vind.
Xxx Sanne
JE LEEST
Shawn Mendes is my....... (Dutch)
FanfictionHey ik zal me even voorstellen, ik ben Summer Jansen. Of nou ja dat dacht ik. Ik ben 16 jaar oud en woon in Abcoude een dorpje in Nederland. Ik zit op school in Amsterdam en doe een opleiding voor verpleegkundige. Mijn beste vriendin heet Nienke. En...