Hoofdstuk 7

434 14 25
                                    

POV Shawn
Ze kan hier elk moment zijn. Ik ben zo zenuwachtig ik ga waarschijnlijk mijn zusje ontmoeten. Ik hoop dat ze geen fan is dat maakt het echt awkward. En ik hoop dat haar vriendin die ze mee neemt ook aardig is. Dan hoor ik iemand op de deur kloppen.

POV Summer
Als de deur opengaat zie ik Shawn staan. "Kom binnen" zegt Shawn. Ik loop naar binnen en word ineens heel duizelig. Ik probeer het te verbergen voor Shawn. "Gaat het wel?" Vraagt hij. "Ja het gaat prima." "Oké mooizo." Zegt hij maar hij lijkt het niet te geloven. "Waar is je vriendin eigenlijk?" Vraagt hij om van onderwerp te veranderen. "Euhm die is bij haar vriendje want die is belangrijker." Zeg ik een beetje verdrietig. "Oh dat is zo gemeen kom hier." Hij spreidt zijn armen en ik geef hem een knuffel. "Als haar vriendje belangrijker is dan jij dan is het geen goede vriendin. Ik zou haar maar even laten." "Goed advies Shawn zal ik doen."

POV Nienke
Ik ben helemaal niet bij Sander. Ik wilde hun broer en zus moment gewoon niet verstoren. En met Sander nou ja als ik bij hem ben dan word ik geslagen en geschopt. Hij is niet het perfecte vriendje. Ik heb het Summer niet verteld omdat ze dan echt bezorgd word en Sander in elkaar slaat en dan word het alleen maar erger. Ach ja. En ik durf het niet uit te maken want dan komt hij mij opzoeken.

POV Summer
Na een tijdje praten komen we erachter dat we best wel hetzelfde zijn. Ik lust geen tomaten hij ook niet. Ik hou van muffins en hij ook. We zouden zo tweeling kunnen zijn maar je ik ben 16 en hij 18 dus dat klopt niet. Hij moet zo op. Hij heeft me gevraagd om mee te zingen maar ik heb nee gezegd. Ik weet namelijk niet of ik kan zingen. Ik vind mezelf echt heel lelijk zingen en heb faalangst. Ik sta nu backstage te kijken naar Shawn. Hij kan echt goed zingen. Ik wil hem echt niet kwijt ookal ken ik hem nog maar 1 uur. Hij heeft hierna nog een meet en Greet. Dan moet ik even wachten dus ga ik gewoon rondlopen Ofzo.

Na het concert loop ik gewoon rondjes door het gebouw. Dan zie ik ineens een meisje op de grond zitten. Ik loop ernaartoe. "Hey wat doe je hier?" Vraag ik. "Euhm ik ben de weg kwijt." "Ik kan je wel naar de uitgang brengen als je wilt?" Vraag ik. "Ik moet eigenlijk naar de meet en Greet." "Dan breng ik je even." Zeg ik. "Hoe heet je?" Vraagt het meisje. "Ik heet Summer en jij?" "Ik heet Renske." Zegt ze. "Ben je niet te jong om hier te werken?" Vraagt ze. "Ik werk hier niet ik ben met s- euhm mijn broer mee." Zeg ik.  "Oké leuk mag ik je nummer?" "Ja tuurlijk" zeg ik. Ik geef haar mijn nummer. Ik loop met haar mee naar de meet en Greet. "Hier is het" zeg ik en loop mee naar binnen. Ik zie Shawn gezellig met zijn fans staan praten en ga er bij staan met Renske en ik doe net alsof ik ook een fan ben. Ik zie Shawn me vragend aankijken.

Na de meet en Greet zit ik weer met Shawn in de kleedkamer. "Summer waarom deed je net alsof je een fan bent?" Vraagt Shawn nog een beetje verbaasd. "Anders valt het toch op?" Zeg ik. "Oh ja klopt." Grinnikt Shawn. "Wil je trouwens een DNA test doen?" Vraag ik aan Shawn. "Ja jij?" Vraagt hij. "Ik ook." Zeg ik.

Na een tijdje gesproken te hebben hebben we afgesproken om morgen naar het ziekenhuis te gaan voor een DNA test te doen. Ik lig nu thuis in mijn bed en val al snel in slaap.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
renskejulia je bent in het verhaal hoor!!!
Lees ook zeker haar verhaal undercover het is geweldig!!!
Tot het volgende hoofdstuk!!!
Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu