Hoofdstuk 18

245 15 5
                                    

POV Summer
Ik loop naar mijn favoriete plekje bij een dikke boom en een meertje. Ik ga daar zitten en val uit eindelijk in slaap. Als ik wakker word hoor ik stemmen en ik herken ze vaag. Ik klim in de boom en spits mijn oren. "Ze zit meestal bij deze boom als ze alleen wilt zijn." Hoor ik Nienke zeggen. "Ja nu dus niet he." Zegt Renske een beetje geïrriteerd. "Jongens we moeten haar vinden ze is nu al 2 dagen weg." Zegt Shawn met bezorgdheid in zijn stem. Shit ben ik al 2 dagen weg dat was helemaal niet mijn bedoeling ik wilde gewoon even alleen zijn maar dit is wel heel erg, ik moet terug. Als ik geen stemmen meer hoor loop ik terug naar het hotel. "Shit ik heb geen sleutel..." zeg ik. Dan bedenk ik me dat de receptie altijd meerdere sleutels van een kamer heeft. Ik loop naar de balie en vraag "mevrouw heeft u toevallig nog een sleutel van kamer 653?" "Ja die hebt ik" zegt ze en ze geeft hem aan mij. Ik loop naar de kamer en ga in het bed liggen omdat ik het best wel koud heb. Na een kwartier in bed liggen val ik in slaap.

POV Renske
We hebben de hele dag door het park gezocht en zelf nog buiten het park maar we hebben niks gevonden. Shawn is echt super gestresst, dat is best logisch het is zijn zusje. Ik ben eerlijk gezegd ook gestresst omdat ik bang ben dat er iets is gebeurt ofzo. Ook moet Shawn over een paar weken weer verder met zijn tour. Nu zijn we onderweg naar het hotel omdat het al donker is. We lopen meteen door naar de hotel kamer van Shawn en Summer. Als we binnen komen zien we Summer in bed liggen.

POV Shawn
Ik zie haar liggen ze ziet er echt niet goed uit, lijkbleek en blauwe lippen. Ik kijk Renske en Nienke aan en ze kijken heel bezorgd naar haar. "Ik denk dat we naar het ziekenhuis moeten." Zeg ik. "Ja ik denk het ook." Zegt Renske. Ik til haar op en leg haar in de auto. Renske gaat naast haar zitten en Nienke naast mij. Ik rijd naar het ziekenhuis. Als we daar aankomen til ik Summer uit de auto en neem haar mee naar binnen. Ik word verwezen naar een kamer en leg haar daar op het bed. En nu afwachten.

————————————————————
Weer een nieuw hoofdstukje misschien een beetje laat maar ja. School sucks

Laat weten wat je ervan vind.

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu