Hoofdstuk 3

473 15 17
                                    

POV Shawn
Ik hoor net van mijn moeder dat ik een zusje heb. Ik kon haar me vaag herinneren maar ik dacht dat het mijn andere zusje was maar blijkbaar niet. Ik hoop zo dat ze mij volgt en een bericht stuurt. Ik was wel boos op mijn moeder dat ze haar heeft laten adopteren. Maar ik snap het wel, ze hadden schulden en konden maar een kind opvoeden. En ze zei dat ze het echt niet wilde maar het tegen haar zin in deed.

POV Summer
Ik word de volgende ochtend wakker van het licht dat door het gordijn schijnt. Ik kleed me aan en loop naar beneden. En nee ik doe nooit make up op want daar ben ik echt te lui voor. Ik maak ontbijt en pak mijn telefoon. Ik zie dat ik een bericht heb van Shawn en zie dat hij mij vraagt om een foto en waar ik woon. Ik stuur een foto en zeg dat ik in Abcoude in Nederland woon.

Ik ga weer naar het station en neem de trein naar school. Ik ga naar de lessen en maak al het huiswerk af in mijn tussenuur. Nienke is vandaag ziek dus ik ben loner. Ik koop een broodje gezond in de kantine. Nee niet omdat ik op dieet ben ofzo gewoon omdat het lekker is.

Als ik weer thuis ben ga ik op netflix teen wolf kijken. Ik hou echt van die serie. Als ik heel seizoen 1 heb afgekeken ga ik op mijn telefoon en zie dat Shawn me weer een berichtje heeft gestuurd met de vraag hoe ik heet. Ik antwoord dat ik Summer heet en ga eten koken want ja mijn 'moeder' is nog op haar werk tot laat en mijn 'vader' is een paar jaar geleden overleden. Aan kanker om precies te zijn. Maar ja dat is gebeurt.

Als ik het eten heb gekookt want ja ik kan koken. Eet ik het op en doe mijn pyama aan en ga in bed nog een op mijn telefoon. Ik app Nienke om te vragen hoe het met haar gaat. Ik open het gesprek op instagram met Shawn.

Shawn: Hey ik wil je graag een keer zien want mijn moeder zegt dat mijn zusje ook Summer heet dus het zou kunnen zijn dat jij mijn zusje bent. Ik ben op 8 mei in Amsterdam misschien kan je dan komen naar het concert?

Wacht hij vraagt mij naar zijn concert? Dat is wel Cool maar dan kan ik het niet maken om Nienke niet mee te nemen.

Summer: Euhm ja maar ik heb geen tickets? En een vriendin van mij is super fan van jou mag zij dan mee?

Ik hoop dat het mag en dat hij tickets heeft want het is al heel lang uitverkocht.

Shawn: ja ik kan je tickets geven en er mag een vriendin mee van mij. Maar je moet wel je adres even sturen zodat ik het je kan sturen.

Summer: ik woon op Oldenhoff 15. Ik zie ze wel komen en ik heb er zin in!!!! Tot 8 mei.

Ik besef me nu pas dat dat al over 2 maanden is. Ik heb er zoveel zin in. Ik moet nu alleen wel Nienke vragen.

Ik bel Nienke op. "Hey nien" "hey Sum" "ik heb heel leuk nieuws. Shawn denkt dat ik zijn zusje ben en we gaan hem zien op 8 mei tijdens zijn concert." Ik wacht een geschreeuw af. "Aaaaaaaah dat is zo Cool ik ga gewoon Shawn Mendes ontmoeten. En zijn zusje is mijn beste vriendin!!!!!!!!!" Roept ze super enthousiast. "Ja leuk he maar ik moet nu gaan dus zie ik je morgen op school?" "Ja ik denk het wel dus tot morgen." Zegt ze nogsteeds blij.
Ik hang op en ga in bed liggen. Ik val glimlachend in slaap.

----------------------------------------------
Ik heb dit hoofdstuk geschreven in de trein.
Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden. Als he tips hebt mag je het altijd zeggen!!!

Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu