Hoofdstuk 19

246 15 6
                                    

POV Shawn
De dokter heeft net testjes bij Summer gedaan. Ze is in die tijd nog niet wakker geworden. Ik ben zo bang dat ze ernstig ziek is, Oke dat is ze al maar ik bedoel nog meer. Dan loopt de dokter binnen. "Ik heb niet echt goed nieuws." Zegt de dokter. "Hoe bedoelt u?" Vraag ik bang. "Ze heeft waarschijnlijk een longontsteking opgelopen." Zegt de dokter. "En betekend dat dat mijn verassing voor haar niet door kan gaan?" Vraag ik teleurgesteld. "Waarschijnlijk niet het spijt me." Zegt de dokter weer.

Ik krijg tranen in mijn ogen. De verassing die ik voor haar had moest een van de leukste momenten in haar leven worden, maar dat is nu verpest. "Het spijt me meneer." Zegt de dokter en hij loopt weer weg. "Shawn welke verassing waar had hij het over?" Vraagt Nienke. "Ik had het idee om haar mee te nemen op tour." Zeg ik. "Dat is echt een super leuk idee en we moeten er alles aan doen om dat te laten werken." Zegt Renske. "Renske hoor je niet wat de dokter net zei?" Zeg ik een beetje geïrriteerd. "Ja dat heb ik gehoord maar ze mag toch een wens doen bij stichting doe een wens?" Vraagt Renske opgewekt. "Ja volgensmij wel." Zeg ik. "Dan zorgen we er toch voor dat ze dat wenst." Zegt Renske. Dat idee zou nog wel eens kunnen werken. "Hoe?" Vraag ik. "Wij wensen het voor haar." Zegt Renske. "Oke dan doen we dat." Zeg ik.

POV Summer
Als ik wakker word dan zie ik Shawn, Renske en Nienke bij mijn bed zitten. Wacht mijn bed? Ik ben niet in het hotel. "Waar ben ik?" Probeer ik te zeggen maar meer dan een piep geluid komt er niet uit. "Niet praten je hebt een longontsteking omdat je het te koud hebt gehad." Zegt Shawn. Ik knik. Ik ga weer lekker in bed liggen en na een tijdje val ik in slaap.


Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu