Hoofdstuk 20

275 14 5
                                    

POV Summer
Ik doe wel alsof ik het niks vind dat ik Ziek ben maar ik vind het eigenlijk echt kut. Ik haat het ziek zijn, ik haar de chemo, ik haat de aandacht van Shawn en mijn vriendinnen. Ik haat alles. En tuurlijk weet ik dat ik dood kan gaan, maar mijn motto is altijd positief blijven. Ik ben alweer een tijdje wakker en val ook niet meer in slaap. Naast mij ligt Shawn wel te slapen.

POV Shawn
Als ik wakker word denk ik meteen an mijn verassing voor Summer. Ik moet contact opnemen met stichting doe een wens. Als ik zie dat Summer op haar telefoon zit loop ik de kamer uit. Ik heb het nummer van stichting doe een wens gister al opgeslagen. Ik bel het nummer en wacht tot er iemand opneemt. "Hallo met Shawn." "Hallo met Elvira van stichting doe een wens, waarmee kan ik u van dienst zijn?"  "Mijn zusje heeft leukemie, en ik wil graag een wens voor haar indienen." Zeg ik. "Wat voor wens heeft u in gedachten?" "Ik ben zanger en ik wil haar graag meenemen op tour." Zeg ik. "Wat was uw naam ookalweer?"  "Shawn mendes" zeg ik. "Oh ja mijn dochtertje is fan van u. Ik ga wat voor u proberen te regelen." Zegt ze. "Dank u." "Hoe ziek is uw zusje?" "Ze heeft leukemie en de eerste chemo is goed aangeslagen maar nu ligt ze met een longontsteking in het ziekenhuis." Zegt ik. "En wanneer gaat u weer op tour?" "Over een paar weken." Zeg ik. "Ik bel u zo snel mogelijk terug met het antwoord." Zegt ze. "Oke dank u wel mevrouw." Zeg ik beleefd. Ik hang de telefoon op en loop weer terug naar de kamer. "Hey Sum" zeg ik. Ze kijkt op.

POV Summer
Ik kijk op en zie Shawn staan met Een vrolijke glimlach. Ik glimlach terug. "Hoe gaat het met je?" Vraagt Shawn. Ik knik als teken dat het wel gaat. Hij kijkt me bezorgt aan, waarschijnlijk door de wallen onder mijn ogen. "Summer heb je wel geslapen vannacht?" Vraagt hij. Ik knik omdat ik niet wil dat hij zich zorgen maakt. "Oke maar ik denk dat je wel even miet gaan slapen goed je rust nemen dan ben je sneller beter." Zeg hij weer. Ik knik weer en ga liggen, ik leg mijn telefoon naast mijn hoofd en val al snel in slaap.


Nieuw hoofdstukje
Laat weten wat je ervan vind
Xxx Sanne

Shawn Mendes  is my.......  (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu