POV Summer
Vandaag ga ik met Shawn naar het ziekenhuis voor de DNA test. We moeten waarschijnlijk bloed afnemen. We zien elkaar in het ziekenhuis. Ik kleed me aan en ga richting het ziekenhuis.Als ik daar aankom zie Shawn al staan. "Hey" zeg ik blij. "Hey Summer" "zullen we?" Vraag ik. "Goed idee." Zegt hij. We lopen naar de afdeling voor bloed prikken. Er worden 2 buisjes afgenomen. "Jullie krijgen morgen de uitslag zal ik jullie bellen?" "Euhm ja graag" zegt Shawn. "Oke dan bel ik jullie morgen." Zegt de vrouw.
Als we de kamer uit zijn vraag ik aan Shawn. "Shawn weten papa en mama dit eigenlijk?" "Ja ze weten dat we een DNA test hebben gedaan." Zegt Shawn. Ik word een beetje duizelig. Shawn ziet het. "Summer gaat het?" Vraagt hij bezorgd. "Waarschijnlijk komt dit van het bloed verlies." "Ik denk het niet Sum." Zegt Shawn nogsteeds bezorgd. "We gaan even langs de dokter." "Shawn we zitten in een ziekenhuis." Grinnik ik. "Oh ja. Dan gaan we hier naar de dokter." We lopen of nou ja ik word stevig vast gehouden door Shawn. Ik denk dat bang is dat ik wegloop ofzo. We komen bij de huisartsen post en lopen naar binnen. "Hallo meneer en mevrouw kan ik u helpen?" Vraagt de dokter. "Ja ze heeft last van duizeligheid." Zegt Shawn. Dan richt de vrouw zich op mij. "Heb je de laatste tijd ook blauwe plekken en bloedneuzen?" "Wel veel blauwe plekken en soms een bloedneus." Antwoord ik. "Oke mevrouw dan gaan we even een bloed onderzoek doen." "Oke voor de tweede keer vandaag." Er word weer bloed afgenomen. "De uitslag komt morgen we bellen je dan." Zegt de mevrouw.
We lopen nu wel het ziekenhuis uit. "Sum wil je met mij mee naar het hotel want ik ben hier nog maar 3 dagen." "Ja leuk." Zeg ik. We lopen naar zijn hotel. Als we er zijn gaan we een film kijken. Ik heb ook bij hem gegeten. "Wil je hier ook slapen?" "Ja leuk." Beantwoord ik Shawn. Ik app mijn stiefmoeder dat ik bij Shawn blijf.
We gaan slapen in een twee persoonsbed bij hem op de kamer. Do volgende ochtend wachten we op het telefoontje.
Dan worden we gebeld. "Hallo meneer. Jullie zijn inderdaad broer en zus." Zegt de mevrouw over de telefoon. "Alleen is er ook iets anders zouden jullie vanmiddag naar het ziekenhuis willen komen?" Vraagt de mevrouw. "Euhm ja tuurlijk." Zegt Shawn. Dan word de telefoon opgehangen. "We zijn broer en zus Shawn." Zeg ik blij. Shawn kijkt me bezorgd aan. "Shawn wat is er?" Vraag ik een beetje bang. "Ze willen vanmiddag een gesprek met ons voor jouw bloedonderzoek. Dat betekend meestal niet iets goeds Sum." "Oh nou ja dan gaan we straks maar naar het ziekenhuis."
----------------------------------------------
Wat zou er met Summer aan de hand zijn? Laat het weten in de reacties. Als het goed geraden is komt er een nieuw hoofdstukje
Xxx Sanne
JE LEEST
Shawn Mendes is my....... (Dutch)
FanfictionHey ik zal me even voorstellen, ik ben Summer Jansen. Of nou ja dat dacht ik. Ik ben 16 jaar oud en woon in Abcoude een dorpje in Nederland. Ik zit op school in Amsterdam en doe een opleiding voor verpleegkundige. Mijn beste vriendin heet Nienke. En...