POV Summer
We zijn net weer aangekomen in het hotel en we kleden ons om en gaan dan naar het Concertgebouw, als we daar aankomen zijn er al heel veel mensen aan het werk Shawn groet ze allemaal en ik loop er een beetje ongemakkelijk naast. Dan komen we bij zijn kleedkamer en daar ga ik wat drinken en op de overheerlijke bank zitten. Shawn is gaan soundchecken en ik ben hier blijven zitten.Dan komt er ineens iemand binnen. Ik zie hem en hij ziet mij. "Hallo wie ben jij?" Vraag ik hem. "Oh euhm hallo ik heet Koen." Zegt hij. "Oke en wat doe je hier?" Vraag ik hem weer. "Ik ben hier voor het eten" zegt hij en zet al het eten op tafel meteen daarna loopt hij weer weg met een vieze grijns op zijn gezicht. Ik negeer het maar en loop naar het podium, eerst ga ik rechts dan links dan weer rechts en dan loopt het dood. "Waarom loop ik altijd fout?" Vraag ik meer aan mezelf dan aan iemand anders omdat er niemand is of nou ja dat dacht ik. "Omdat je dit niet kent" zegt Koen.
Ik draai me om en zie Koen met zijn ontzettende grijns staan. Hij loopt dichterbij en fluistert "ik zou maar uitkijken prinsesje." Dan loopt hij weg en ben ik weer alleen. Ik denk na over zijn woorden, hoezo moet ik uitkijken? Voor wat? Ik laat het maar even zitten en loopt de andere kant op en kom weer bij de kleedkamer waar Shawn nu ook is. "Hey" zeg ik tegen hem. "Oh Summer daar ben je eindelijk ik dacht dat je weg gelopen was ofzo." Zegt Shawn. Ik grinnik. "Tuurlijk loop ik niet weg gekkie." Zeg ik half lachend. "Oke ik wist het wel" zegt hij nu ook lachend. "Heb je al gegeten?" Vraag ik hem. "Nee nog niet ik eet altijd na de show." Zegt hij als antwoord op mij. "Oke ik ga wel alvast eten" zeg ik. Ik begin te eten en neem tegelijk mijn medicijnen in. Dan lopen we naar het podium toe en ik knuffel hem. "Veel succes broer." Zeg ik. "Dankje zusje ik zie je na de show." Zegt hij. Dan laten we los en wacht hij tot hij geroepen word en loopt het podium op. Dan begint hij te zingen en ik luister naar zijn mooie stem. Na een tijdje word ik duizelig en loopt naar Andrew toe. "Andrew ik voel me niet lekker ik ben heel duizelig."
Meteen na dat ik dat gezegd heb val ik hard op de grond. Ik zie veel mensen naar mij toe rennen en mij helpen. Ik hoor een mevrouw zeggen dat ze Shawn moeten waarschuwen, daarop denk ik nee hij moet doorgaan met de show. Datzelfde zegt Andrew en dus gaat hij verder met de show. Ik word op een bank naast het podium gelegd en daar word alles zwart. Ik word veel later pas wakker en merk dat Shawn naast mij zit met mijn hoofd op zijn schoot. "Summer je bent wakker." Zegt hij blij. "Ja ik ben wakker wat is er eigenlijk gebeurt?" Vraag ik. "We denken dat er iets in dat eten zat wat eigenlijk voor mij bedoelt was." Zegt hij. Alles begint weer te duizelen en ik mompel zacht "Koen." Dan val ik weer weg in een zwart gat.
————————————————————
Nieuw stukje sorry dat het zolang duurde. Ik heb een goede reden ik zit echt niet goed in mijn vel je kan het depressief noemen. Ach ja ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik hoop dat het snel weer beter met mij gaat.Dankje renskejulia voor alles wat Je voor me doet, ik wil je nooit meer kwijt.❤️❤️
Laat weten wat je ervan vind.
Xxx Sanne
JE LEEST
Shawn Mendes is my....... (Dutch)
FanfictionHey ik zal me even voorstellen, ik ben Summer Jansen. Of nou ja dat dacht ik. Ik ben 16 jaar oud en woon in Abcoude een dorpje in Nederland. Ik zit op school in Amsterdam en doe een opleiding voor verpleegkundige. Mijn beste vriendin heet Nienke. En...