+İyi geceler küçük prensesim.
diyerek başıma da dudaklarını bastırmıştı. Sevdim ben bu abi kardeş olayını.
********
Sabah uyandığımda uyku sersemi olmama rağmen yanımda birinin olduğunu anlamıştım. Ama tabi tahmin etmek o kadar kolay değil.
-Can?
+Günaydın prenses! İyi uyudun mu?
diyen kişiye baktığımda bu kişinin abim olduğunu fark ettim. Kahretsin yine mi yanlış tahmin!?
-Günaydın. Çok rahat uyudum. Sağ ol.
diyerek ona sarıldım. Can yoksa abim var ama. İşte. Onsuz da olmuyor.
-Yalnız ben çok açım.
+Ama Adacığım kahvaltı 3 saat önceydi.
-Çüş! O kadar erkene konur mu yaa! Şimdi saat kaç?
+Saat 1.
-Öğle yemeği ne zaman ya?
+Bak bu konuda iyisin. Yarım saat sonra.
-OHA! Ben bu yarım saatte ne yapacağım ya?!
+Kızım sen de erken uyansaydın.
diyerek kafama hafifçe vurdu.
-Ya vurmasana!
diyerek ben de onun omzuna vurdum. Ama sanırım biraz sert oldu.
+Oha kızım. Omzumu çıkardın!
-Ya bir şey olmaz! Alt tarafı birkaç gün daha hastanede kalırsın.
+Ağzını hayra aç kız!
dediğinde ikimizde gülmeye başlamıştık.
-Ya biz daha geçen gün kaza geçirdik. Niye bu kadar mutluyuz?
+Çünkü birlikteyiz!
dediğinde elini kaldırmıştı çakmam için. Ben de bekletmemek için hemen çaktım. O sırada da odaya elinde bir tepsi yemekle hemşire girdi ve yemeği önüme koyup gitti.
-Yarım saat geçti mi?
+Evet!
-Ne çabuk!
dediğim gibi yemeğe daldım. Yani daldım derken gerçekten daldım. Yani öyle böyle değil. Bildiğin hayvan gibi daldım.
+Kızım yavaş ye boğulacaksın!
-No vor yo!
dediğimde ağzımda olan her şeyi gördüğünden bana iğrenerek baktı.
+Bari ağzın doluyken konuşma be!
-Sonono bo!
+Sus, lütfen sus!
diyerek eliyle ağzımı kapattı. Ben de hayvan gibi yemeye devam etmek için onun elini ağzımdan çektim.
-Gerizekalı.
diye mırıldandım ama o bunu duymuş olacak ki bana cevap verdi.
+Abiyle öyle konuşulmaz!
Tabi bunu derken enseme vurmayı da ihmal etmemişti.
-Aynen kardeş.
+Mal.
-Kardeşle öyle konuşulmaz!
diyerek ben de onun ensesine vurmuştum.
+Büyük olan benim. Ama dayak yiyen de benim.
dediğinde cevap vermeden yemeğime dönmüştüm. Tabi ben ne kadar hayvan gibi yediysem artık yemeğim bitmişti. Ama ben doymadım ki!
-Abi?
+Hı?
-Ben doymadım.
+Çüş! Daha ne yiyeceksin? Tepsiyi yıkadın be ekmekle!
-Aman tamam be! Doydum oldu mu? Hiçbir şey istemiyorum!
diyerek kollarımı göğüsümün altın birleştirdim. Yani kısaca; Trip mod= On!
+Trip mi atacaksın?
-...
+Sen ciddi misin ya?
-Hıh.
+Tamam. Ben de giderim o zaman.
-...
+Yalnız kalırsın.
-Ben yalnız kalmam. Benim kitaplarım var.
diye mırıldandım onun duyamayacağı bir şekilde.
+Neyse bay bay!
dedikten sonra odadan çıktı. Ben de o çıkınca tepsiyi yanımdaki komodinin üstüne koydum ve kitabımı almak için uzandım. Kahretsin ya! Buğra kitapları getirmemiş ki!
-Buğra!
diye bağırdım ama kimse gelmedi. Ya o yok mu burada? Ben de telefonumu alıp Buğra'yı aradım.
+Efendim?
-Buğra! Kitaplarım nerede!?!
+Ao!
-Unuttum deme! Sakın!
+Şey ya benim telefonum bozuldu da mesajlara bakamadım o yüzden getiremedim.
-Ulan. Tamam yalan söyleyeceksin de mantıklı bir şey söyle be! Şu an senin numarandan konuşuyorum seninle gerizekalı!
+Of. Tamam unuttum.
-Buğra eğer o kitaplar eksiksiz bir şekilde beş dakika sonra yanımda olmazsa seni gebertirim! Anladın mı?
+Ama beş dakika çok az deği--
-ANLADIN MI?!
+Anladım komutanım!
-Süren başladı. Kolay gelsin.
dedikten sonra telefonu kapatıp geri yerine koydum. O sırada da kapıdan içeri Aras girdi.
+Bir şey mi oldu?
-Hayır niye ki?
+Bağırıyordun.
-Ha o mu? Sadece Buğra'ya kızıyordum!
+Niye?
-Kitaplarımı getirmeyi unutmuş gerizekalı!
+İyi. Ben yine gideyim. Bay bay.
dedikten sonra gitmişti. E ben ne yapayım şimdi? Buldum! İlk önce telefonumu alıp beş dakika sonrasına alarm kurdum. Daha sonra da yatarak uyumaya çalıştım. Tabi uyku kalp ben olduğum için anında uyudum.
************
Biliyorum biliyorum. Bu bölüm çok boş bir bölüm oldu ama aklıma hiçbir şey gelmedi. Zaten o 14 sayfa ödevi bir günde yaptığım için o günden beri sadece "düşmanımın düşmanı dostumdur." diyebiliyorum. Yani bu ne? Mesela ; (-1).(-1)=(+1) Anladınız mı? Anlamadıysanız normal çünkü ben de on saat anlamaya çalışmıştım. Mükemmel bir matematik bilgisine sahip olmama rağmen (!).
Ha bir de ablanız bugün kankasıyla bir haftalık queen oldu. Yani ingilizce kelime yarışması yaptk ve biz kazandık. Bir de ilk turda elenmeyi bekliyordum.
Neyse bölümü beğendiyseniz vote ve yorum atmayı bir de arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın.
Diğer kitabıma da bakmanızı tavsiye ederim.
Sizi çok seviyorum <3 <3 <3 <3 <3
Ö P Ü C Ü K L E N D İ N İ Z ! ! ! ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ
Teen FictionKumsalda taşları elime almış teker teker denize doğru atarken bir andan da bağırıyordum: -Neden? Ha..Neden ben? Niye benim hayatım bir avuç boktan ibaret? Ha...SÖYLESENE?!? Derken yanağımdan süzülen yaşlara aldırmadan bağırmaya devam ediyordum: -Ya...