Pohled Jacka
Po škole jsem šel k Arcee, když v tom mi zamávala Kendra. Otočil jsem se a šel k ní.
,,Ahoj, jak je?" Zeptám se ji mile. To co mi řekla mě porazilo. Podle popisu, jsem jsi spojil ranní hlášení od Bumblebeeho, říkal že ráno, málem porazil dívku. Naneštěstí tam byl Fowler ale o jménu se nezmínil. Nedal jsem na sobě nic znát a poslouchal její příběh dál. Pak mi pověděla o jejím dnešním snu. O jejích snech vím dlouho ale nedával tomu moc význam až do teď. Vzpomněl jsem jsi na její deník a požádal jsem jí, jestli by mi ho nepůjčila. Nepochopeně se na mě podívala a pak mi ho z batohu podala vzal jsem ho a chvíli listoval než mě zarazil zápis se jménem Optimus Prime. Požádal jsem, jestli jsi ho můžu vypůjčit a zítra vrátit. Kývla mi na souhlas a já hned odešel k Arcee. Nasadil jsem si přilbu a vyrazili. Chvíli bylo ticho ale to brzy Arcee přerušila otázkou ,, Co se děje Jacku, jedeme nějak moc rychle a na tebe až moc potichu." Já se nadechl a řekl ,,ta holka Kendra, má moc zvláštní sny a píše si je do deníku, a teď mi řekla že se ji zdálo jméno Optima.'' Než jsem stačil říct víc Arcee mě doplnila ,, A ty máš pocit, že to není náhoda." Jen jsem přikývl a přidaly na rychlosti.Pohled Kendry
Ještě chvíli jsem se dívala na cestu, kterou Jack před pár minutami odjel. Nedokážu jsi vybavit proč mi ta motorka, přišla tak povědomá. No, půjdu už domů. Cestou stále přemýšlím, proč chtěl můj deník. Po chvíli jsi všimnu červeného auta stojící opodál a začínám mít pocit že mě sleduje. Ale, noták auto mě nemůže sledovat nebo ano? Jdu dál, stále se nepozorovaně rozhlížím a pocit že mě někdo sleduje sílí a zase vidím to červené auto. Zajdu za roh a uvidím les. Schovávala jsem se tam, když jsem chtěla být sama. Znám tam, každý centimetr a vím kde se vyhýbat starými propadlišti. ,,Zahrajeme si na schovku, co ty na to?!" Řekla jsem si pod kapucí. Viděla jsem tam, docela velký keř. Tady se mu na chvíli ztratím. Těsně před moji schovávačkou se objevil, ten červený sporťák, a čekala kdo z něj vypadne. Místo toho se začal jak to říct transformovat do velkého červenýho robota s rudě zařícíma očima. Pomalu se blížil, k mé skrýši. Se zatajeným dechem, poslouchám jak se pomalu blíží a modlím se aby mě neviděl. Ale najednou nic. Žádné težké, kovové kroky. Prostě nic. Pak jen slyším, jak nahlas a naštvaně mluví. ,,Zmizela mi, Lorde Megatrone." řekne nabroušeně. Kdo je ten Megatron? ,,Hledej dál, nesmí se k ní dostat autoboti první!" Další nějaký hlas ale zase o něco rozzuřenější. A zase ti autoboti, co jsou zač? ,,Rozumín, Knock Out končí." Zase se změnil na auto a odjížděl, chtěla jsem se chopit situace a utéct, ale šlápla jsem na větvičku opodál. ,,Sakra!" Procením mezi zuby.Doufám, že mě neslýšel. Ale jo slyšel. Utíkám, jak nejrychleji můžu. Jen slyšim, jak se ta věc směje. ,,Myslela jsi že mi utečeš, holčičko!" Řekl s posměchem a jestě přidal na rychlosti. Naposlední chvíli, jsi nevím proč vzpomenu ta to jméno Optimus. Rychle si najdu, další ůkryt a beru mobilu, hlavou mi proletí Jack a rychle mu volám. ,, No tak, no tak vem TO!"
----Na základně autobotů----
Pohled Jacka
Dojely jsme do hlavní místnosti, sundal jsem si přilbu a vzal do ruky Kendrin deník a našel další jméno, též velmi dobře známe. Koutkem oka vidím, jak Miko s Rafem zase závodí, skoro si mě nevšimnou. Zvednu hlavu a hledám Optima. Naštěstí nemusím hledat dlouho, právě příchazí z vedlejší chodby. ,,Optime, potřebuji s tebou mluvit." promluvím na Optima. ,,Co se děje, Jacku?" zeptá se tázavě. Řeknu celý příběh a ukázal na jméno v Kendrině deníku. ,,To není možné." Uslyším Ratcheta, jak se udiveným pohledem díval do deníku. V tom vztali i Miko s Rafem a nechapaly co se děje. Zavládlo ticho. ,, Alpha Trion." Prolomí Optimus ticho. ,, Jak by to mohla vědět, ten popis přímo sedí, jako kdyby to nebyl jen sen." Řeknu a Optimus se zamyslí a pak promluví. ,, Obávam se že se nám tu objevil nový spojenec, musíme ji najít než to udělají, decepticoni." V tom mi zazvoní mobil, podívám se a vidím tam Kendrino jméno. Zvendu to ,,Kendro, co se děje?" ,, Jacku, je tu nějaký robot, který si říká Knock Out, prosím pomoz mi!!" V tom mě zamrazilo ,, Kde jsi?!" otočím se na Optima se strachem v očích. ,, U prostřed tajného hájku, Jacku pomoz mi!" Otočím se na Optima ,,Musíme ji jít zachránit!" Optimus přikývl. V celém komplexu se rozezněl jeho hlas. ,, Ratchete, aktivuj pozemní most." Ratchet se otočil a bežel k panelu pozemního mostu. ,,Autoboti, transformovat a vyražíme!"
ČTEŠ
Dítě Cybertronu (1/3)
DiversosZáchrana planety zničené válkou, má v rukách mladé pubertální děvče. Jak se rozhodne, jakou si zvolí nakonec stranu? Bude mít vůbec na výběr? Budoucnost nové naděje má v rukách mladá Kendra Skyfall. Knihy: 1. Dítě Cybertronu 2. Dítě Země 3. Dítě...