19. Pevnost

124 10 0
                                    

Jsem ve vězení, už asi pár hodin. A ani mi to nevadí, jsem teď radši sama. Jenže moji samotu přeruší Megatron. Přitisknutá ke zdi, se ke mě pomalu blíží. ,,Změnila jsi se, Nightbird." Řekne a já se na něj ani nepodívám. ,,Tak tě opustit a nechat napospas." Stále se na něj nedívám. ,,Co po mě, chceš?" Zeptám se ho a dívám se do země. ,,Zatím, nic. Jen řekni mi, nejsi zklamaná, nebo zlomená?" Jedním okem se na něj podívám, až na to že neměl jednu ruku, vypadal celkem slušně.

,,Co tě to najednou, tak zajímá, Megatrone?" Řeknu už trochu naštvaně. ,,Máš v sobě potenciál, Nightbird. Jen, jsi ho nedokázala využít." Otočím se na něj, stále opřená o zeď vězení. ,,Vyklop, to už se sebe. Co po mě chceš?" Řeknu mu mrzutim hlasem. ,,Jen ti nabídnout, možnost vrátit se k Decepticonum." Nechápavě, se mu podívám do těch jeho rudých oči. ,,A proč, bych to jako udělala?" Zvednu jedno obočí a čekám na jeho odpověď. ,,Mám informace, které by tě mohli zajímat." Docela, mě to začalo to jeho bláboleni zaujalo. ,,Jaké informace, máš na mysli?" Zeptám se ho. ,,Informace, o tvém otci a schopnostech." Tím, mě dostal ale přesto odejít od Autobotů ke conům? ,,Nechám, tě přemýšlet" A následně odešel. Co on může o mém otci vědět. A moje schopnosti, sice neznám jejich pravý cíl ale přesto. Autoboti, mě možná na Cybertronu nechaly. Možná zradili ale vím že to mělo svůj důvod.

---Pohled Smokesreena---

Potom, co Optimus zničil Zámek Omega, chtěl jsem se chopit šance a zachránit Nightbird, před Decepticony. Ale Optimus mě chytil za ruku, a chtěl mě odtáhnout, přes most až domů. ,,Optime, já jí tu nenechám!" Řeknu mu dost jasně. ,,Není, čas Smokescreene. Nemůžeme nic udělat, je moc daleko." Nechtěl, jsem ho poslechnout. Přesto, že je Prime nemohl, jsem jí tu nechat na pospas osudu. Přes kouř a dým jsem na ni sice neviděl ale v hloubi duše, jsem věděl že je vyděšená k smrti. Dostal jsem z Optimova sevření a chtěl se k ní rozběhnout, jenže mě Optimus znovu chytil a přes most odtáhl.

Prošli jsme mostem na základnu, kde už čekal Ratchet na to co se stalo. Arcee s Bulkem a Beem vytáhly děti z přepravek a dívaly se do země, Ratchet se z nich stále pokoušel něco vytáhnout. Já jen koukal na pozemní most, a přemýšlel zda bych jí nezachránil. Z mého uvažování, mě vytrhne Bulkhead, který odpoví Ratchetovy na otázku, co se stalo. ,,Optimus, zničil Zámek Omega." Řekl, mu s velkým zklamáním v hlase. ,,A opustil, přítele." Řekl, jsem se slzami v optikách. Ratchet se na něj jen nechápavě podíval. ,,Cože? Ty jsi..." ,,Udělal, co bylo nezbytné." Odpoví mu Optimus. ,,Na delší bitvu už nebyl čas, ne když byla Země v nebezpečí." Pokračoval Optimus.

,,Takže, jsi zničil jedinou věc v celém vesmíru, který dokázal navrátit život našemu domovu? A nechal Nightbird Deceptikonům? Optime, to jsme potřebovaly." Řekl mu už víc zděšeně a nevěřícně. Nemohl, jsem to už vydržet tak jsem se do te jejich debaty přidal. ,,Nebyl jsi tam, a nepřísluší ti zpochybňovat rozhodnutí v boji." Řekl, jsem a zadíval se na zem s myšlenkami na toho, koho jsme tam nechaly. ,,No to, mi rozhodně přísluší! Určitě, to šlo i jinak!" Zařval na mě. ,,Nebylo, to tak snadné Ratchete." Řekl mu Jack. ,,Megatron, Zámkem Omega napadl Zemi." Doplnil ho Rafael. ,,Optimus, zachránil náš svět." Dořekla za něj Miko.

,,No, dobře ale co náš svět!" Zařval na ně. Ratchet, byl už na pokraji sil. ,,Tolik, problémů, tolik prolitého energonu a zmařených životů, pro nic?" Zavrávoral a nevěděl co říct dál. ,,Tak, dost co se stalo. Stalo se. Ale když, cony zatáhly do boje děti změnily pravidla hry." Řekla rázně Arcee a já sní souhlasím. Než, jsme stihly mluvit dál zazněly Rachetovy počítače. ,,Prime! Pentagon chce vyhlásit nejvyšší stupeň pohotovosti. Musím, vědět s čím máme tu čest!" Řekl Fowler z počítače. Nikdo, nechápal o čem mluví. ,,O čem to mluvíte, Agente Fowlere?" Zeptal se ho Optimus. ,,Asi byste se měli, podívat ven." Prohlásil Fowler a mi šli k výtahu na střechu základny. ,,Ratchete, pohlídej děti." Nařídil Optimus, Ratchetovi a vydal se za námi k výtahu.

Vyjely, jsme na střechu a to co jsme viděli, nás vyděsilo. Obrovská železná pevnost, velice stejná jako ta Megatronova pevnost na Cybertronu. Vedle nás přistál Fowler s vrtulníkem. ,,Megatronovi, se podařilo uskutečnit první fázi na Zrobotizování Země." Odmlčel se. ,,Dokončila se stavba, jeho pevnosti." Dokončil Optimus. Nedívaly jsme se nikam jinam, než na tu pevnost. ,,Proč, v Jasperu v Nevadě? Nechápu to! Nechal jsem všechny evakuovat." Podívaly jsme se na Fowlera. Následně, Bumblebee ukázal na přistávací Megatronovu válečnou loď. Otočenou přímo na nás. ,,Určitě, proto že Decepticony přišly na naši tajnou základnu." Odpověděl mu Optimus.

Dítě Cybertronu (1/3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat